11.8.09

Milleks on vaja ettevõttele üldist e-maili aadressi ehk küsimused, mis jäävad igaveseks vastuseta

Kas ma olen ainukene inimene, kellele nii tundub? See oli retooriline küsimus.

Aegajalt mind lihtsalt vihastab väsimuseni, kui ma olen saatnud mingi küsimuse või päringu teenusepakkuja või ettevõtte üldisele e-posti aadressile (n: info@vihmasajab.ee, küsimus@miksilmniisitton.ee, tellimine@palunpäikest.ee), siis vastust ei tule. Reeglina.

- Mõni aeg tagasi avastasin ma, et mulle kingitud kinkekaartidel on tähtaeg ja see on möödunud. Aga ma vähemalt tahtsin KÜSIDA, et kas nad juhuslikult ei saa mulle vastu tulla. Ma tõesti ei teadnud, et kaart nii lühikest aega kehtib. Ja summa oli minu jaoks üsna suur. Pärast helistamist erinevate kaupluste erinevatele ametnikele paluti mul oma küsimus saata e-maili aadressile etk@etk.ee. Ma ei saanud sealt vastust. Mitte kunagi!

- Autofirma, kust ma auto ostsin, pankrotistus (ülla-ülla!). Ka teine autofirma, kes mulle autoteenindust osutas on kohe-kohe sulgemas uksi. Millest on kahju, sest nende teenindus oli väga hea. Niisiis otsustasin pöörduda uue firma poole, et küsida, kas nende arvates minu läbisõiduga auto vajab korralist hooldust. Sekretärineiu, kes telefonile vastas, palus saata e-kirja aadressile service@r66.ee. Ma ei ole saanud sealt vastust. Nüüd juba ligemale kuu aega.

- Kevadel käis Starmani tehnik mind ja televiisorit võrku ühendamas. Ilmnesid ootamatud tõrked, kuid noormees sai nii kenasti toredalt hakkama, et positiivsuse puhang sundis mind Starmanile suisa tema kohta kiituse kirjutama, aadressile misiganesnadendaveebisolidpannud@starman.ee. Ilmselt on minu kiiks, et ma ootasin sealt mingit vastust. A la täname teid tagasiside eest, rõõm kuulda, et jäite teenindusega rahule vms.

Jne.

Kõige kohutavamad on veel need, kes isegi telefoninumbrit, meiliaadressist rääkimata oma veebis ei avalda ning tahavad, et nendega kontateerutakse läbi kodulehel oleva kastikese. Jaa, ma olen nõus, et see kastike on üks tore päringute saatmise vorm, aga kas ta just ainuke alternatiiv olema peaks, eriti, kui selle kaudu saadetud küsimustele ei vastata, või vastatakse (nagu minu viimane kogemus osutus): "Jah, saab küll. Palun tulge meie kontorisse." Mitte et kusagil oleks nende kontori asukoha kohta viiteid olnud. Jaaa, ma tean küll, et firma nimejärgi ma ilmselt leiaks selle kusagilt andmekogust, aga no asi on põhimõtteline.

Ja lõpetuseks. See teema pissis mind offi täna hommikul, kui meie kodulehe kaudu tulnud (suvalise) tagasisidekirje peale arvati, et see on nii mõtetu, et pole mõtet vastata.

Pole mõtetult elatud aegu, mõte ei pruugigi selguda praegu, ohkaks selle peale härra Alliksaar.

1 comment:

Lauri Ojamaa said...

Täielik ajuvabaduse tipp jah nende emailidega ! Olen kusjuures paljude firmadega üritanud ühendust saada soome poolel ja no täielik vaikus mõni üksik suurem soliidsem firma vastab heal juhul. Suurem osa on sellist emaili nagu kirjutaks kuskile musta auku oma lõbuks ! Muidugi leiab otsides ka tel numbrid aga kui on märgitud et võtke ühendust emailiteel sis tekib selline nõme tunne ,et kuidas ma hel kui soovitud on emaili kaudu suhelda! kui minu teha oleks sis ma keelaks sellise komejandi ära ,et jagame rõõmsalt mingeid emaile millepealt 98% se tõenäosusega vastust ei ole võimalik saada. Asja juures just see ongi kõige debiilsem ,et võtke ühendust maili teel või kirjuta kasti sisse ja tel kontaktke ei jäta mittekeegi ! ja siis oota nagu lollakas kas keegi suvatseb vastata või mitte .