26.7.09

Raske on olla nii ilus

Või siis õigemini nii nunnu. Vaene Anti (ja vaene mina tema jalutusrihma ülemises otsas). Millegipärast olid eile Viljandi tänavatele tulnud maailma kõige suuremad koerafännid, kes Antit nähes kiljatasid õnnest ja tema poole sööstsid, pommitades meid küsimustega, et kus te ta saite, kui palju maksis, kas ta hammustab või kas ta pole mitte karvane mops. Seda viimast küsis üks mopsiga ringi kõndiv mees. No ma ei tea, paned koerad kõrvuti ja mina küll ei näe nii suurt sarnasust, et nüüd kohe Antit karvaseks mopsiks pidada. Isegi kehakuju on teine. Ainult ninad on mõlemal olematud. Anti ei arvanud muidugi kõigist nendest nunnutajatest suurt midagi. Ajastus oli vale. Raske on olla nii nunnu.

2 comments:

merle said...

aga muideks see karvane mops nii mööda ei olegi, sest tõuaretusel on neid mopsidega ka ristatud:)

Annekreet said...

Kuule ninatark, mis sa arvad, et ma ise ei ole kõiki nende tõuaretuse lugusid lugenud vä?! :P
A järgmine kord kui me Filippiga jalutama läheme ja mopsi näeme, siis ma tahaks selle tunnistajaks olla, kuidas sa ütled, et oi, nii sarnased, äkki on sama tõug! Urr!