26.3.08

14. kord

Tegin maantesõitu, jebedijee! Haaberstist Keilasse, sealt Saku poole ja sealt vahelt kusagilt Männikule. Ja ei saa mainimata jätta, et lõpuks sõitsin õppeautoga ka koju. Jee, olen kunn! :))) Maanteesõit oli raskem, kui ma osanuks arvata. Külavahe teedel olen ma ju suviti ikka sõitnud, aga suurel tuulisel maanteel kerge tuisuga ... Käed olid lõpuks pisut krampis roolist kinni hoidmisest. Aga maantee peal olid juhid tüki viisakamad kui linnas. Mina ju sõitsin lubatud kiirusel, mis kõikus 70-90. Viisakalt oodati möödasõiduvõimalust ja keegi ei sõitnud eriti selga. Välja arvatud üks reka, kes tahtis ilmselt, et ma teaksin mida tähendab sõna otseses mõttes tunne "kuklasse hingata", st, et ta hingas mul kuklas päris pikka aega. Ikka konkreetselt kuklas.
Nüüd on vist kõik kohustuslikud teemad läbitud ning jätkub "individuaalne õppeprogramm". Järgmisel nädalal läheme taas Tallinna toredatele ringidele sõitma.

No comments: