24.3.08

12. ja 13. sõidutund

Ma olen täitsa ju unustanud kirja panna, et ma ikka vahepeal usinasti sõitmas käin. Üks kord eelmise esmaspäeva hommikul ja teine kord Suure Reede lõunal peaaegu 2 tundi järjest. Too viimane kord oli eriti mugav, sest linn oli autodest peaaegu tühi, sõitsin suisa osavalt. Esmaskordselt käisime Kopli kandis. Juudas, seal on üks siuke ristmik, et ... Õps ütleb, et pole m idagi rasket, kui sa märke loed. Ma olen endiselt arvamusel, et Tallinna linnas püsti pandud märkidega pole enamasti midagi peale hakata, kui sul just ei ole binokkel silmade külge opereeritud (kuidas ma saan kilomeeter ette näha, millise raja ma võtma peaksin, sest ristmiku kohal on kirjas, kuidas ühelt või teiselt rajalt edasi sõitma peab) või kui sa ei saa märgi all parkida ja pikalt mõelda, et oot, mida see kuramuse sigrimigri siin nüüd siis öelda tahab (Hiiu raudteeülesõidu ristmik). Viimase peal oskan ma sõita ainuüksi seetõttu, et ma olen eluaeg selle ristmiku pealt bussi ja autoga läbi sõitnud. Aga kui ma satuksin esmakordselt Nõmme linnaossa ja keegi ütleks mulle, et palun vaata nüüd märki ja sõida vastavalt, siis tekiks küll küsimus, et whtäfck?

Auto on mul nüüd juba igatähes peaaegu olemas.

No comments: