27.2.08

Kuidas käib auto ostmine?

Ma olen siin vist paar korda vihjanud, et ma tahaks endale uut nunnut Fiat 500.
Me kohtusime esimest korda oktoobris Roomas, kui ma seal seda väikest vaprat Ferrari-punast punni nägin. Koju tulles hakkasin uurima, kas ka Eestis sellise auto hankimine on võimalik. Esialgu öeldi, et ei ole, sest neid autosid tehti ainult 500 tk, aga hilissügisel tuli juba ka info, et võib-olla on võimalik kevadeks tellida.
Alustasin ostuprotsesse novembris. Täna on 27. veebruar ja praktiliselt 4 kuu jooksul ei ole siiamaani õnnestunud pakkumist saada.

Selle aja jooksul on:

HELISTATUD
- 1. korda novembri alguses, kui paluti veebis panna kokku lisavarustuse valik ning lubati teha pakkumine
- 2. korda novembri lõpus, et üle küsida, kas meil saadi ikka kätte
- 3. korda jaanuari keskel, et küsida, kas auto tellimine ikka on võimalik
- 4. korda 20. veebruaril, et küsida, kas vahepeal saadetud meil on ikka kätte saadud

MEILE SAADETUD
- 1. korda 5. novembril, koos veebi põhjal kokku pandud lisavarustusega
- 2. korda 8. detsembril, eelmise kordusmeil
- 3. korda 19. veebruaril, uuesti veebipõhjal kokku pandud lisavarustuseda

KOHAL KÄIDUD
- 15. veebruaril autoesinduses, sai kohtutud salongi müügijuhiga, kes palus saata talle isiklikult veebi põhjal kokku pandud valiku lisavarustusest, võttis mu telefoninumbri ja lubas isiklikult helistada.

TUTVUSI KASUTATUD
- kuna mu isa on tööasjus seotud autofirmadega, on ka tema korduvalt küsimas käinud, tulutult.

OLUKORD HETKEL
Viimase telefoni kõnega eelmisel nädalal selgitati, et olukord on muutunud ning võimalik, et auto saab kätte isegi varem. Ühtlasi lubati meilile kohe vastata.
Tänaseni pole vastust saanud.
Mitte et ma isegi oleksin 100% otsustanud selle auto osta, aga mind lihtsalt huvitab, et kui ma olen ometi olnud järjekindel ostusooviga klient, siis MIKS MIND EI TEENINDATA?

No comments: