21.8.07

Sukapüksi maffia

Kas teil ei ole kunagi pähe tulnud, et miks tänapäevase tehnoloogilise arengu juures ei suudeta toota sukkasid/sukkapükse, mis ei läheks kahe päevaga katki?
No tõsiselt! Minu töökoha sisekorra eeskiri näeb naisterahvastel sukkade ettekandmist ka suvel (ja ma olen tegelikult nõus, et paljad jalad kostüümiga ei sobigi), aga ma olen tõesti tüdinenud sellest, et 150 kroonised nailonsukad mõni päev peale kandmist jooksma hakkavad.
Ma kannan täiesti normaalseid kvaliteetseid kingi, millel ei ole naelu ega teravaid õmblusi ega katkist sisetalda.
Mu varbaküüned ei ole nagu kassil, ma käin korrapäraselt pediküüris ning mu jalgadel ei ole tugevat sarvkesta, mis sukkadele laastavalt mõjuks.
Minu töölaua lähedal ei ole sakilisi pindu ning põrandaks ei ole lihvimata puit, mille taha sukad võiksid kinni jääda.
Niisiis, kas see on normaalne, et sukad/sukapüksid peagi plahvatavad ja kandmiskõlbatuks muutuvad? Ja mis mul muud üle jääb, kui aga jälle poodi minna ja uued sukikud osta! Täielik maffia! Kuramuse kapitalistid!

Nagu sellest veel vähe oleks. Toiduaine tööstus on samuti maffiaks kätte läinud. Kaupade hinnad tõusevad nagu niuhti. Ma võin vanduda, et Lapimaa juust maksis veel eelmisel nädalal 34 krooni pakk. Aga sellel nädalal, oh üllatust, 34.70. Ja nii edasi.

Ja Selver on säästumarketistumas. Tahan mina oma lemmik leivasorti - ei, seda firmat me enam sisse ei osta. Tahan lemmik krõbileiba - ei, neid meile enam ei tooda. Tahan oma lemmik wc-poti värkendajat, kurat võtaks! Ei - Cif'i tooteid meil enam müügil ei ole. My ass!

No comments: