27.8.07

Sukapüksimaffia vol 2

Mul on küsimus, milleks tehakse kingadele kontsaplekke, kui need igal jumala võimalusel küljest ära tulevad? Kas tõesti pole tehnoloogia arenenud nii kaugele, et oleks võimalik luua kingakontsad, mis ei lähe katki, kui ma Tallinna vanalinna munakividel käin?
Ja mis sellele järgneb? Mitu päeva lemmikkingadeta olemist, pealehakkamine, et minna kingsepa juurde, 50 krooni, 10 minutit ja ootusärevus, millal seda kõike jälle teha saab. Uus nädal ja ongi aeg jälle Mister Minitile külla minna.

2 comments:

K said...

Lihtsalt sulle teadmiseks, et Mr. Miniti kontsaplekid on minu silmis kaotanud pea igasuguse väärtuse - nii et kui mul on probleeme kingadega kuhu vähegi annab vanamoodsal moel (naelaga) kontsaplekke kinnitada, siis külastan ma oma kodutänava kingseppa ja teenus on küll aeganõudvam aga odavam ja PALJU kauakestvam.
Elu väiksed nipid.

K said...

k = endine pisik.
Lihtsalt igaksjuhuks.