4.4.07

FUTBOLIIT

Futboliit ehk Footballitis ehk jalgpallipalavik on haigus, mille Adidase uurimislabori teadurid tõid avalikuse ette 2002. aasta FIFA World Cup-i eel. See on läbi aegade olnud üks mu lemmikuid reklaamfilme. Vaata ka ->



Ahjaa, ma ju ei ole teile jalgpallist rääkinud?
Ma käin juba mõnda aega regulaarselt palli tagumas. Võiks isegi öelda, et trennis. :D
Udupeen! See on lihtsalt kõige lahedam trenn maailmas!
Karta on, et see pisik vormus lõplikult, kui ma omal ajal Pelgulinnas jalgpallinaiskonna koondise kapteniks olin ja paraku pole ta kusagile kadunud.
Mul on kaks paari buutsasid (ühed talvisel hooajal sees mängimiseks ja teised õues jooksmiseks), kollkipperi kindad (aegajalt platseerun ma väravas) ja igast muid vidinaid. Säärekaitseid ei ole veel soetanud, aga põlvevalu on juba regulaarne nähtus. Magan elastiksisemetega. Märkimisväärseid sinikaid on seni olnud vaid kaks, märkimisväärseid hoope näkku-makku rohkem, aga õnneks pole suuremaid jälgi jäänud.
Esmaspäeva õhtuti harjutame mängu tuttavate noormeeste seltskonnaga ning see on päris suureks rahulduseks kui vutihullud mehepojad tunnustavalt mühisevad ning meile igati kaasa elavad.
Kogu lugu peaks kulmineeruma juuni alguses Saaremaal, kus toimub suur põlvkondade vaheline matsh : isad versus tütred.
Ma olen peast jalgpall, ausõna! :P

No comments: