5.12.06

7 nahka

Täna oli programmis massaaz Surnumere sooladega.
Pole varem soolamassaazi proovinudki ja ega väga ei viiciks uuesti proovida ka, kui just suur isu peale ei tule. Kuigi tegelikult oli väga mõnus.
Kõigepealt tehti üle keha koorimine (ma küll imestasin, et miks seda vaja on, sest sool ise koorib ju nagunii, aga see pidi aitama soolal paremini imenduda) ning siis kallati peale kuum soola ja õli segu ning hakkas peale. Minu jaoks on soolamassaaz pisut liiga intensiivne, sest selle liigutused on hästi kiired ja tundub nagu saaks kogu mõnu hästi kohe otsa. Lisaks tekitab tunde nagu kooriks maha 7 nahka ja kuigi see soolakõdi on omamoodi mõnus, ei teki emotsiooni lõõgastumisest ja täielikku väljalülitust. Ning just seda reaktsiooni olen ma viimasel ajal otsimaskäinud.
Kui kõik kohad on soolaga ülekäidud, mässis massöör mu kile sisse ning pani hunniku tekke peale. Sool jällegi kõditas ja tegi kehale hästi sooja tunde. Natuke tuli uni peale, aga siis ma oleks tahtnud seal pisut kauem pikutada. Praegu tuli koos duzzi all käimisega kokku ainult tund.
Nüüd on nahk pehme nagu beebi pepu, aga tunne on selline, et tahaks veel.
Ma jään ikkagi vist oma jumaliku laavakivi-massazi juurde.

No comments: