10.11.06

African Kitchen

Paari sõnaga tänasest lõunasöögikohast.
Restoran American Kitchen on 'unikaalset' aafrika kööki pakkuv toitlustusasutus.
Värske kogemuse põhjal kordan üle põhilised tunnusmärgid, mis meeldivast restoranist pankrotistuva urka teevad.
1. Salvrätid - kui restoranis on kõige odavamad ja kõige õhemad salvrätikud (eriti kurioosne juhtum, kui ka need on pooleks lõigatud), siis on selge pilt, et iga pisimagi asja pealt püütakse kokku hoida. Kui seda märkad, põgene! Jumal teab, mille pealt nad seal veel säästavad!
2. Külmutatud toit - on igasuguse maitse tapja. Ma ei lähe enam kunagi tagasi restorani, kes menüüs esineva mahlaka kirjelduse asemel pakub mulle ülessoojendatud poeletilt tuttavat juurviljasegu. Järelikult läheb neil nii halvasti, et värskeid juurvilju ei saa lubada. Põgene! Järelikult on neil ka muud toidud odavast toorainest või suisa riknenud.

Mitte et ma Aafrika köögist suurt midagi teaksin, aga keedetud michi nuudlid ja sügavkülma juurviljasegu olid küll pisut vähem, kui ma ootasin.

http://www.africankitchen.ee/

1 comment:

K said...

Ma ei saa aru miks sa koguaeg ära oled?
Ja miks meie pekkide õhtud ära kadunud on?
Ja siis veel umbes miljon miksi..