29.4.06

Noa laeva otsingul

(Bardakk on üks hea sõna, eks ole?!)

Ühesõnaga, sellist bardakki pole juba ammu olnud, mis laevafirmad viimaste päevadega korraldanud on. Hooaeg on alanud.

Tallink korraldab bardakki kuuendas astmes. Kõigepealt tulid nad välja uue tühistamistasuga, mis meie vaatepunktist on täielikult läbi mõtlemata. See segadus on ajanud umbe kõik broneerimiskeskuse telefoniliinid, nii et rb-del pole võimalik enam normaalselt oma igapäevast tööd teha. Mitte keegi ei vasta telefonile, mitte keegi ei vasta meilidele, mitte ksukilt ei saa infot.
Siis, Superfasti ostmine, Hanko-Paldiski-Rostock liiga kiire ja läbimõtlemata avamine. Nüüd on tulemus käes - piletid on müüdud, kliendid on reisil ja Superfast (ma ei ole gi aru saanud, millal nad täpselt tallinkiks muutuvad) teatab, et sorry, aga Paldiskis ei saa veel autodega reisijaid maale lasta, nad peavad sõitma Hankosse ja OSTMA lisaks veel reisi Helsingist Tallinna. Nagu see oleks kliendi süü, et nad omadega perses on. Ja nagu sellest oleks veel vähe, teatab Superfast, et võibolla nad siiski saavad Paldiskis maha, aga 100% ei tea. See paneb rb mingisse tolalikku olukorda kliendi ja laevafirma vahel. Kuna ei ole teada, kas klient saab maha, siis me peaksime tegema broneeringu H-T (lootes, et on kohti), aga kui klient nüüd SAAB maha, siis me maksame selle teise bronni eest (tänu uutele tühistamisreeglitele) trahvi jne. Ja kui nüüd lisada siia juurde veel ka selle, et kuskilt ei saa infot ega vastuseid, võite kujutada ette, mis toiub.
Kolmandaks, seoses toornafta hinnatõusuga lisatakse piletitele kütuselisamaks. Mis ajab asjad veel segasemaks. Ja ma rõhutan, et jälle ei saa kuskilt vastuseid.
Ja neljandaks, Tallink on pidanud 2 päeva oma uue lipulaeva, Galaxy avamispidustusi, mis minu arust ei anna neile ikkagi õigust siukest kuradima bardakki korraldada.

Silja tegi meile Pärnu Soome nädala puhuks ülisoodsa kampaaniahinna, mida igal pool reklaaminud oleme. Ja siis, ÜLEÖÖ, teatatakse jällegi kütuse hindade tõusust ja kõikide piletite automaatsest kallinemisest. Arusaadav, aga sellest, et kallinevad ka väljakuulutatud kampaaniahinnad, sellest ma ei taha eriti aru saada, veel vähem siis klient. Terve eilne päev oli täis vihast purskavaid kliente, kellele ei mahtunud pähe, et kuidas see võimalik on. Ja Silja reageerib lakooniliselt nagu arvata võis - öelge aga klientidele, et me võtame kogu vastutuse endale ja las nad kirjutavad meie pretensiooni. Kui te olete olnud kunagi tuivihase kliendi ees, siis te peaksite teadma, et selline avaldus reisikonsultandi poolt on rohkem nagu õli tulle alamine.

Ja viimaks NJL. Ma väga ei viici sellest jamast enam kirjutadagi, aga kuna alustatud sai, siis ...
Ühesõnaga, Nordicul tulevad ka kütuselisad. Erinevalt eelmisest on nad nii normaalsed, et kampaaniahindu lisad ei puuduta (thanks god!), aga nende broneerimissüsteemi anomaaliad kampaaniahindade osas panevad mind ainult raskelt ohkama ja rmyygile e-maile vihtuma, kuidas erinevate anomaaliate puhul käituda tuleb.

Nojah, päris hullud päevad on olnud ühesõnaga. See võib kõlada küll nagu virisemine, aga
ei saa päriselt eitada nagu ma kogu seda värki ei naudiks. Kui asjad just nii üle pea ei lähe, nagu vahepeal on olnud, siis tegelikult on selles pingelises sagimises oma võlu. Ja päris paljud asjad saavad kiiremini korda, kui nad võibolla tavaliselt saaksid. Ja aegajalt avalduvad minus inimkonna inetumad tunded, kus ma tunnetan ehk liiga tugevalt oma võimu. Ja see paneb mind pisut riivatult naeratama ja sunnib edasi tegutsema.

No comments: