Ma ei ole suurem asi otsekorraldaja, aga EMT kliendina tehti mulle pakkumise tellida otsekorraldusega Eesti Ekspress 6 kuud soodushinnaga.
Kuna EE kuulub minu poolt loetava ajakirjanduse hulka, siis ma arvasin, et see on täitsa ok ja andsin sõrme oma elu esimesele otsekorraldusele.
Paari nädala pärast potsatas mulle postkasti AS Expressposti leping.
Selleks ajaks ma olin oma tellimuse sellel määral unustanud, et hinda, mis selle eest küsiti, enam küll peast ei mäletanud. Ja mind siiralt ärritas see, et lepingu peal, mida ma Expresspostiga sõlmima peaksin, ei ole isegi pisemat viidet summadele, mida minult kasseerima hakatakse.
Loomulikult olin ma piisavalt tobe ja ei kirjutanud alla ega saatnud lepingut tagasi, sest mul on õigus teada, palju ma maksma hakkan.
Vahemärkuseks olgu öeldud, et internetipangas, kus on info minu otsekorralduslepingu kohta, ei ole samuti mitte ühtegi viidet hindadele.
Eesti Ekspress hakkas mul sellest kõigest hoolimata käima.
Täna kontrollisin oma kontoväljavõtet ning ebameeldiva üllatusena avastasin, et Expresspost on kasseerinud minult 2 korda ühesuguse summa.
Kuna kogu nende hinnaasjandus on olnud müsteeriline kirjutasin pretensiooni, paludes selgitust küsimustele, mis mind vaevasid, nagu miks ei ole lepingus summmat, kus ma üldse saan summat kontrollida ning lõpetuseks, miks mult on kaks korda raha võetud.
Enda arvates tuli väga konkreetne ja viisakas kiri.
Vastus:
Tere
Otsekorraldusega arveldatakse üks kalendrikuu ette s.t kuna väjaanne läks Teil käiku 03.11 kuupäevaga siis esimesel kuul arveldati jooksva kuu summa ja ettemaks järgneva kuu eest.
Lugupidamisega,
Ege Hallemaa
Express Post AS
See on ju hea, et enamike minu küsimusi ignoreeritakse ning hinnateema ikka hägusana hoitakse? Või siis olen ma lihtsalt tüütu ja rumal klient, kes küsib ebaolulisi küsimusi, mille selgitamisel ei ole ju ÜLDSE tähtsust. Võibolla mul ei ole otsekorraldusega lihtsalt kogemust ja tegelikult need käivadki nii.
Noh, saate ju aru küll! Mind see igatähes ärritab, sest ma tahan teada, kui palju ja miks ja kuidas minu raha liigub.
1 comment:
Been there done that.
Ajakirjaks oli Stiil aga samasugune hämamine käis. Lõppkokkuvõttes on otsekorraldusega odavam ikkagi aga mul on tunne, et see kokkuhoid tuleb klienditeenidajate koolitamise pealt. Samas ei anna seda kuidagi võrrelda minu praeguste katsumustega Vianteti/ Nordy klienditeenindajatega...
Post a Comment