28.6.05

Romy and Michele's High School Reunion

Seoses 10 aasta möödumisega 9-nda klassi lõpetamisest (nii nad väitsid, mina aastaid ei loe), korraldasid aktivistid eelmisel kolmapäeval, 22.juunil PKK-s klassikokkutuleku.
Pidu toimus klassiõhtu vormis - ühes meie vanadest klassiruumidest ning iga üks pidi kaasa võtma söögi ja joogipoolist. Klassi missi õnneks siiski ei valitud ja õpetaja poistega tantsima ka ei utsitanud.

Kuigi Kristel oli teinud päris korraliku eeltöö ja igasuguseid ammukadunud inimesi üles otsinud, jäi osalemisprotsent väga vaeseks. Kohal olid kõik meie kolm klassijuhatajat - Katrin Mill, Tarmo Tuisk ja Ann Ronk, 5 poissi - Tanel, Neeme, Tarmo, IndrekO, Andres ja 5 tüdrukut - mina, Kristel, Jana, Anne-Liis ja Grete. Arvestades seda, et meil oli klassis 10 poissi ja 20 tüdrukut, oli plikade osalusprotsent häbiväärselt väike.

Hoolimata sellest, ma arvan, et üritus läks siiski korda. Kõigil oli tore ja isegi mina pigistasin oma ego kinni ja vastasin vapralt küsimustele oma elu ja tegevuse kohta. Noh, kümnele inimesele on sellest ikkagi tunduvalt kergem rääkida kui kolmekümnele! :P
Kristel ja Tanel olid meile ettevalmistanud viktoriini naljakate küsimustega meie tegemiste kohta kooliajal a la mille sisse istus Peeter pärast suusatamist õpetaja Tuisu kodus Mustameä? Õige vastus oli mustsõstramoosisaia sisse ja see oli ka ainus asi, mida ma ei teadnud/mäletanud! :D Muus osas panime Neemega võistluse konkurentsitult kinni! :P
Kooli peal käisime ka ringi, see on tegelikult päris paljuski väga kurvas olukorras ja remonti ei paista veel kuskilt. Oma puud käisime vaatamas (see, mis 12 klassi lõppedes maha isutai) - see oli NIII suureks kasvanud!!!!!! Ma olin tõsiselt hämmastunud - ikka täitsa suur puu juba!

No vat, ja inimesed ei olnud ka väga muutunud. Täitsa samasugused tegelikult.
Ma ei oska neid isegi siia kirjeldada, sest siis ma peaksin ütleme, et Anne-Liis oli ikka nagu Anne-Liis ja Grete oli ikka selline särtsakas ja natuke naiivne ja IndrekO oli ikka selline vaikne jne. Ahjaa, okei, võib-olla Neeme ja Andres üllatasid natuke. Selles mõttes, et Andres oli koolis selline suhteliselt arg - kui tüdruk talt kella küsis, siis ei julgenud isegi vastata, aga nüüd lobises nagu täitsa lahe mees. :) Ja Neeme ei olnud väga selline nohik, vaid täitsa kena soliidne meesterahvas! :) Seda ma ei oska öelda, kas Annekreet oli ikka nagu Annekreet või oli ka temas mingeid muutusi esinenud. Ühesõnaga, käis üks suur pläkutamine ja nostalgitsemine. Mõneks ajaks on mõõt täis. Paari aasta pärast peaks koolil tulema ümarguse numbriga juubel, siis tehakse suurem vilistlaste kokkutulek.
Pläkutamiseni!

No comments: