20.6.05

Praekartulid ja muu

Lühikokkuvõte eelmisest nädalast:
-Praekartulid:
väga ebatervislik toitumine eelmisel nädalal. Mul oli pidevalt nii suur väsimus peal, et üle praekartulite toidutegemise ettevõtmine tundus mõistusevastane. Ise tegin, pekkidele tegin ja kusty tegi mulle (okei, lõppkokkuvõttes võtsin mina intsiatiivi enda kätte)
-Mida panna selga koolilõpetamisele:
ema ajas mu selle teemaga hulluks. Käis proovis kõik minu riided selga, oplnud rahul. Käis kolm päeva poodides, polnud rahul. Käis isaga koos poodides, isa lubas asumisele minna. Käis minuga poodides, ma lubasin, et ma iial ei seo enam millegi sellisega. Lõpuks, eile, millalgi käis veel poodides ja ostis endale pluusi ja jaki. Ma pidin veel üksteist õhtul Lotale kobima, et anda oma hinnang, kas ta paneb püksid või seeliku. Õnneks on täna lõpetamine. Case closed till next year.
-Tegi pätti:
Anti, kaks korda jooksis minema. Laupäeva hommikul, kui me vanaemaga aias istusime ja jutustasime, vaatan mina - koer keset tänavat. Pühapäeva lõunal, kui Märten pesi trepikoda ja koer korraga kadunud. Kuskil ei ole näha ja hüüdmise peale ei tulnd kohale ka. Märten vähemalt taipas Lehola poole otsima minna - sepp oli nina pidi selle indleva vorsti (üks lollakas naabrikoer) tagumikus. Kurat võtaks!
-Uued avastused kodukorrashoiumaal:
Pesuvalgendaja - valget särgid hakkasid juba luituma ja Arielist polnud kasu. Ace Bluega leotasin 20 minutit ja tulemus oli väga ilus. Järgmine kord teen ülejäänud ka korda.
Tekstiilipuhastusvaht - porised käpajäled tumba peal ajendasid ostma selle vahu, mis need puhastama peaks. Puhastas küll, ainult et niiske käsnaga tõmmatud jooned ei kuivanud välja vaid jäid näha :D
-Silmaklapid:
ostsin, selleks et valged juuniööd ei lase mul täies rahus und nautida. Päris naljakas oli magada, aga pop. Siis kui pähe panin, arvas Anti, et mingi koletis tungib mulle kallale ja asus minu elu eest võitlema. Ma pidin samal ajal naeru käes kõveras kõõksuma. Ja ma kartsin, et need kummid on nii pingul, et ma olen hommikuks paistes peaga. Aga ei olnudki. Normull oli.
-Tõehetk:
mul tuleb umbes pooleteise kuu pärast 25-aastane juubileum. Ei tea, kas peaks erutuma? Ma korraks erutusin. Et kas peaks rohkem pingutama ja suurema peo pidama. No ma mõtleb sellele. Minu suurejoonelised sünnipäevapeod on jäänud minevikku hõlma, viimasel ajal rohkem selline väikese kaliibriga. Aga ma mõtlen selle peale.

No comments: