3.6.05

Reisiplaanid

On ikka värk, ma ei suuda suviste reisiplaanidega kuidagi ühtsele otsusele jõuda.
Ideed on järgmised:
1) Itaalia, variant I - osta AM-i Rimini/Riccione pakett poole hinnaga, rentida auto (30% soodukat, ma loodan) ja sõita päevade kaupa ringi, matkata mägedes ja ma ei tea, kas peaks Roomas ka käima.
2) Itaalia, variant II - osta soodukaga lennupiletid kas Milano Bergamosse (või oleneb hinnast, siis kuskile allapoole), rentida auto ja põrutada ühe sõbra juurest teise juurde, alustades Margheritaga Grosottos ja lõpetada Baris.
3) AM-i puhkusepakett Montenegrosse. Ma nägin selle reklaami ja mus tärkas vastik huvi, sest Milosh on alati rääkinud, kui ilus Montenegro on. Aga võibolla on see natuke kahtlane, ma pean täpsemalt uurima natuke.
4) Täna oli uudis, et Gruusia annab end EL-ile viisavabaks. Sellised natuke avastamata kohad ka tõmbavad mind.
5) Portugali minemine ei ole mulle ka väga vastumeelne, arvestades, et Ruben lubas rõdule kolida, et mulle tuba pakkuda, kui ma külla tulen! :P

Ja lisaks, uurisin ma eile vm-i kodulehelt, et mis peab kõik tehtud olema, et saaks koera puhkusele kaasa võtta. See on pretty keeruline - kõik peab siis hästi ette planeeritud olema, sest igal maal on mingid omad nõuded ja ligal lennufirmal veel eraldi.

Aga et puhkus algab kuskil kahe kuu pärast, siis võiks mingile otsusele jõuda.

No comments: