3.6.05

Kokkutulekud

Eile õhtul õnnestus mul "väisata" lausa kahte taaskogunemispidu.

Esimene, ENTK padjaklubi, toimus Dorise juures ja kutsutud olid igasugused endised ja praegused (aga mitte kõige uuemad) ENTK töötajad.
Kohal olid Raido (seda oli hea teada saada, et Kloogal toimuma pidav Platformi laager toimub. Neil on rahaline toetus nii ENEB-ilt, hasardist kui ka Tallinnalt. Super!), Mirjam, Doris loomulikult, Kristi (teda ma ei tea, pole koos töötanud), Katre, Kaire, Ande ning hiljem tuli Jaanus ka. Kerttu- ja Liispekk vedasid loomulikult alt! ;)
Istusime Dorise taga-aias, grillisime, klatshisime ja laterdasime. Kuigi ma vahel tunnen puudust oma rahvusvahelisest noorsootööst, on mul ikka ja jälle hea meel, et ma ENTK-s olema ei pea. Kuigi nad kiidavad, et kollektiiv on palju üksmeelsemaks muutunud ning mingit kõvemat intriigitsemist enam ei toimu. See on tore. Palk on ikka väike (vähemalt minu praegusega võrreldes), HTM-iga ei olda ikka rahul - Anne on asendanud Pireti ja osutunud veelgi hullemaks, nagu tundub, Ponkin värvib ikka juukseid ja Mardi põhisõnaks on ikka "tähendab".
No vat. Mul oli lihtsalt selline tunne, nagu ma oleksin kusagil kaugel ja eemal sellest kõigest ning elasksin mingit teise planeedi elu. Lihtsalt asjade loomulik käik on selline. Ma olen neist kaugele jäänud.

Ning hiljem sai veel Allani juurest läbi käidud. Tema sünnipäeva tähistamine on teatud mõttes nagu maamärgiks kujunenud. Vähemalt seal saame me alati kokku. St. meie kursarahvas, kuigi eile oli read võrdlemisi hõredad.

Nüüd veel selline asi, et Tanel ja Kristel korraldavad 22.06 meie 9-klassi kokkutulekut. Jee-jee, ma räigelt armastan kokkutulekuid. Sest mulle nii meeldib igasugustele toredatele klassikaaslastele pikalt ja põhjalikult seletada, mis ma vahepeal teinud olen, kas ma varsti abiellun, millal mul lapsed planeeritud on ning miks ma ei ole veel kultuuriminister.
22.06 on pealegi lühendatud tööpäev.

No comments: