1.6.05

Laiguline on ka värv :D

Kui ma Kerttu käest Rivo Coretex jopet laenuks palusin, siis ma kujutasin seda muidugi natuke teisiti ette. :D
Nimelt, marketingil on täna pealelõunaks planeeritud kahetunnine purjekasõit Tallinna lahel (aga arvestade ilmaolusid, kõneldakse juba selle edasilükkamisest, optimist aga valmistuvad organismi suurpuhastuseks) ja igal juhul soovitati meile tuule- ja märjakindlaid riideid. No ja Kerttu ju koguaeg kiitles nende Coretex asjadega.
Igaljuhul, minu naiivsusel pole piire, sest ma arvasin, et see jope on must või sinine või hall või misiganes, nagu siuksed superjoped poes ikka välja näevad, aga see on hoopis laiguline! :D Ja kui nüüd loogiliselt mõelda, siis oleks kohep pidand aru saama, et laiguline ongi Rivo jaoks värv. Selles mõttes, et miks ma küll midagi teistmoodi arvasin?!? :D:D:D:D:D
(PS. Rivo jope on suur. No ikka päris suur! :D Ma näen selles välja nagu lohmakas põõsas! :D)

Eile oli viimane tähtaeg igasugustele koertenäitustele soodushinnaga registreerimiseks. Natuke on see tobe, sest mul ei ole näitustelkäimisega seoses mingeid ambitsioone (seda enam, et ma lugesin eile Eesti Kennelliidu stendilt, et kui sa midagi võidad ja tahad, et see tiitel su koerale ka kinnitatakse ametlikult, siis peab omakorda maksma mingi 380 krooni). Aga see on natuke distsplineeriv tegevus - st ma ei saa koera niisama hooletusse jätta. Nüüd on planeeritud kolm näitust suveks: juuli alguses Pärnusse, augusti keskel Tallinnas ja septembri algul Keilas. Ära jäid Luige, Haapsalu, Viljandi ja Väimela. Lihtsalt sellepärast, et mul ei ole niipalju raha kulutada.
Eile läksid kaks näitust maksma 680 krooni, aga täna peaks sama asja eest juba 1080 maksma. Friiki. Ja naljakas, et see registreerimine pole ka mitte niisama. Üks blankett tuleb ära täita, kuhu t uleb kirja panna igast koera andmeid, tema vanemate andmed, tiitlid jms.
Ja kui ma tahaks Anti uue omanikusuhte avalikuks teha (EKL andmebaasides on Natalja ka ikka omanik), siis ma peaks dokumentide ümbervormistamise eest maksma jälle 350 krooni. Aga praegu oli sellest pigem kasu, sest EKL-i liikmed (ja seda N on) saavad võistlustele veel omakorda natsa odavamalt - st et kui ainult minu nimi oleks, peaks ma ka natule rohkem maksma. Natuke kreisi värk. Ja räävimine. Aga vähemalt said need näitused tehtud.

Ahh, koertest veel nii palju, et Palle (Lada Austraalia karjakoer) on vist jälle kutsikaootel ja Märten ühele kutsikale silma peale pannud (sõna otseses mõttes - ultrahelis oli näinud!). Naljakas on see, et Märten ise usub, et ta on ema-isa pehmeks rääkinud ja need köhivad 5000 silma pilgutamata välja. Samas, ma küsin emalt ja ta teeb sellist nägu, et tema Märten ajab villast. See on nõme, sest Märten ise on täiesti veendunud, et ta selle koera saab. Minu arust peaks ikka olema konkreetne otsus, kas ei või ja, mitte mingi hägune hämamine ja nägude tegemine.

Ahhh, ja praeguseks hetkeks selgus juba, et purjetamine jääb ära, sest praeguste prognooside kohaselt on ilm ikka väga sitt. Üritus lükatakse edasi. Ja kõik see söök, mis me täna endale kaasa vorpisime (mina näiteks küpsetasin kaks plaaditäit viineripirukaid) süüakse ära siinsamas marketingi köögis. Järgmisel nädalal proovime uuesti!

No comments: