6.6.05

Manna Mania Grandiosa

Nimelt, ma tegin eile midagi hullumeelset.
Täielik mannapea.
Läksin korraks poodi, et osta a la leiba ja saia ning tulin tagasi järgmiste ostudega:
- Saumikser Philips (selveri päikesemängu kleepsude eest), hakkan püreesuppe tegema (tahaks näha!) ja see on köögiviljade (näiteks sibula) lõikumisel ka abiks.
- Loreali tselluliidikreem - ma ei tea, mis mulle pähe lõi, üldiselt sellilstesse asjadesse usk puudub. Paki peal on kirjas, et kui kolm kuud kasutad, siis on tulemus 79% kindel. Ma arvan, et nad on selle peale välja läinud, et 3 kuud keegi nagunii ennast järjekindlaslt kreemitada ei viici.
- Johnssoni karvakasvu pärssiv kehakreem - selle kohapealt ma olen küll reklaamiohver. Telekas näitas ja mina läksin kohe õnge. Tahaks näha, kui kaua ma saan siidrätikut oma jalgadelt libistada.
- Mannandus, teistmoodi ma ei oska seda nimetada. Ehk siis pesusametist mantel, mis meenutab ühte teatud sorti jäätist. Hinnast ma ei suuda rääkida.
Lähen nurga taha arenema! :D

No comments: