12.8.15

Koskenkorva 2015

Minust sai täna Koskenkorva emand.
Ei ole tegemist kuulsa viinasordiga, vaid hoopis samanimelise vana talukohaga jõekaldal.
------
SMS/Akr: Ma ikka nats olen vist hull
SMS/KS: Kullakallis, ükski mitte natukene hull ei koli Lapimaale ja ei ehita oma elu seal üles
------
Minu tillukese suvemökki / she-shedi otsingud päädisid täna sellega, et ostsin endale 11,5 hektari suuruse paradiisiranna. Soomes. Lapimaal. Samal ajal kui normaalsed inimesed ostavad linnakortereid ja elumaju.



Aga korterite ja majade juurde ei kuulu muidugi üldiselt ka mõnusat männimetsa, 600 meetrist rannajoont, isiklikku laguuni ja kärestikku. Mingil põhjusel valis Koskenkenkorva mind endale välja ja siin ma nüüd olen. Oma kõige ägedamas kohas kogu maailmas.
See on kõik alles algus, eks.
Mis imelisi asju siin kõiki teha saab.

No comments: