20.8.14

Faux Pas, oh la la


Suures plaanis pean ma ennast ikkagi intelligentseks ja paljureisinud inimeseks, liiati veel turismiprofessionaaliks.

Seda enam lõi ootamatus pahviks, kui esmaspäeval Samui lennujaamas teatas check-in töötaja tuima näoga, et teie lend on juba väljunud.

Miiiiiiiidaaaaaaa?

Nojah. Ma olin pannud lennuajad kalendrisse, teinud kohusteundlikult päev varem online check-in, hoidnud piletit käes ning lugenud sõbrale üles kõik oma väljumis- ja saabumisajad. Ent sellest hoolimata suutsin ma meelde jätta vale kellaaja. "Ärasõit on kell 1 " teatasin enesekindlalt Santile, kes mind lennujaama viis.

Ma jäin lennust maha.

Ja mitte lihtsalt niisama lennust, vaid esimesest oma kolme-osalisel reisiteekonnal. Samui - Hongkong, Hongkong - Helsinki, Helsinki - Tallinn. Kes vähegi lennupiletite tingimustega kokku puutunud, teab, et esimesele marsruudile mitte ilmudes tühistatakse kogu sari.

Mis sest, et järgmise USM - HKK lennuga oleksin ma ikka veel kenasti õigeks ajaks Hongkongi jõudnud. Finnair'i telefonikeskuse superviisor tundis mulle igatpidi kaasa ning üritas parimate lahendust leida, kuid ilmselgelt kõik reeglid ei ole rikkumiseks. Seega ei jäänud muud üle, kui terveks kojusõiduks uus lennupilet osta.

Kui nüüd mõlemad piletisummad kokku panna, oleks saanud juba äriklassiski reisida.

Kulukas õppetund.
Tegijal ilmselgelt juhtub. 

No comments: