23.9.11

Maailm on seiklustele valla!

Head sõbrad, koostööpartnerid ja kõik toredad inimesed, kes mu aadressiraamatus ennast ikka meelde tuletavad! :-)

Annan Sulle teada, et nädala pärast on minu viimane ametlik tööpäev Estravelis. Ametlik seetõttu, et tegelikult jätkame me siiski oma koostööd mingites muudes vormides. :-)

Kõik küsivad mult ikka, et kuhu ma lähen ja mida ma seal tegema hakkan, nii et nüüd ongi hea võimalus kõik ausalt ära rääkida.

Mul on Soomes mõned sõbrad nagu noored Indiana Jonesid. Umbes sellised, et on sünnist saadik sõitnud mootorsaanidega, ei lahku kodunt ilma hädavarustuseta, püüavad metsas paljakäsi kiskjaid ja nülivad neid hammastega. No olgu, need olid muidugi kirjanduslikud liialdused, aga saate aru küll, mis ma mõtlen, eks?

Igal juhul korraldavad need seiklejad üliägedaid elamusreise Põhja-Soomes, Venemaal, Rootsis ja Norras. Näiteks lumesaanisafari Rovaniemist Põhja-Jäämere äärde või hoopis Koola poolsaarele või hoopis Abisko mägedesse Rootsis. Või hoopis nädalane ekspeditsioon kelgukoertega Põhja-Polaarjoonel. Ja muud sellised asjad.

Hea uudis nende reiside juures on see, et seal osalemiseks ei pea tegelikult olema mitte mingeid olulisi oskusi või eeldusi peale pisukese seiklusjanu ja killukese hullumeelsuse. Viimane eelkõige selles osas, et loobuda nädalast päikese all ja minna selle asemel Põhjanabale. Selle lausega kogu ühisosa seiklussafarite ja rannapuhkuse vahel ka katkeb. Mina nimetan neid ka elureisideks, sest tihti peale muudavad need seiklused elusid. Inimesed tuuakse välja oma igapäevasest rutiinimullist ning sul on võimalus nautida tõelist metsikut vabadust, kombata oma piire ning selle läbi õppida iseennast paremini tundma. Nüüdsest suudan ma kõike, oli minu enda esimene joovastushetk.

Üks tee viib teiseni ja nii ma otsustasingi võtta osa ühest veel suuremast seiklusest ning olla osake sellest maailmast. Iga seiklus kannab endas riski ning muidugi on hetki, kus ma olen hakanud kahtlema oma terves mõistuses. On olnud siirast kahjutunnet ja paanikat, südamevalu ja kõike muud, aga tundub, et ma olen siiski õigel teel. Elu ei anna võimalusi niisama.

Minu kirjakast siin töötab veel mõnda aega, aga uuel aadressil leiad mind annekreet_at_uniquelapland.com

Teie kõigiga on olnud au koos töötada.
Isiklikud tänusõnad annan igal võimalusel üle isiklikult.

Ikka Teie,
Annekreet

No comments: