17.11.09

Päkapiku CV

Tahad, ma pakin su jõulukingid ära?
Teen teatavaks, et soovi korral olen valmis aitama jõulukingituste pakkimisega! Mul on nimelt selline probleem, et mulle kingituste pakkimine väga meeldib.Oman pikaajalist töökogemust peaspetsialist-kingipakkijana. Käisin kooli ajal seitse aastat järjest Stockmanni kaubamajas jõulude ajal kinke pakkimas. Seal tehakse seda teatavasti tasuta, kingid peavad olema Stockmannist ning päkapikud pakendavad need kenasti firma logodega kinkepaberisse. Oli päevi, kus hommikust õhtuni tuli pakke teha üle saja tüki päevas. Oli televiisoreid ja lapsevankreid, aga ka vetsuharju ja panne, mis kõik said ilusti ja kenasti jõulukinkideks maskeeritud. Eriti meeldib mulle paberisse pakkuda pehmeid asju. Need pakid jäävad sellised mõnusad ja puhevil nagu lasteraamatus. Lisaks olen kingipakkimises kiire, nutikas ja korrektne. Minu pakitud kingid on läbi aastate toonud jõulude ajal kodudesse suurt rõõmu! Sellepärast see ongi maailma parim amet.

Nii et kui sa hädas oled, too mulle rull endale meeldiva kingipaberiga ja ma aitan!

No comments: