17.9.09

SMS@Kerttu: Olen Virus kingapoodides. Kontsad on veel kõrgemad kui eelmisel aastal!

Tõsiselt! Kas keegi tunneb kedagi, kes tunneks kedagi, kes arvab, et Eesti kauplustes on hea kingavalik? Mina küll ei tunne. Ja kas see ei peaks olema juba mingiks märguandeks jalanõude eest vastutavatele ostujuhtidele, et midagi on mäda?

Nojah, tegelikult see ilmselt ei loe, sest ma ei tunne ka kedagi, kes tunneks kedagi, kellele meeldiks Savisaar. A mis see muudab.

Igaljuhul kingapoed (kuhu ma läksin kindla veendumusega, et oleks vaja selliseid jalavarje, millega kõndida saab) on otsustanud, et mida kõrgem konts, seda parem. Mulle ei mahu pähe, kes või kas meie kliimas ja meie tingimustes selliseid killereid ostavad. Oleks siis veel, et odavad. Aga ei.

Depressiivsed Eesti väiksed kingapoed, ma ütlen.

No comments: