1.6.09

See ei ole see, mida ma tellisin!

Tellisin ma pigem õndsa päikeselise nädalavahetuse Viljandimaal, kus saaks joosta, hullata, grillida, maatöid teha ja kõige seda täiega nautida.
Tegelikult juhtus aga see, et pärast umbes 20 minutit vana puuriida koristamist astusin ma endale läbi plätu kaks roostes naela jalga. Haiglasse sõit. Ise mõtlesin, et no mis see siis ära pole. Puhastavad natuke, teevad teetanuse süsti ja pääsedes saan sama tööd jätkata. Aga jällegi, ei täidetud seda tellimust. Arst arvas, et haavad tuleb lahti lõigata, dreenid sisse panna ja siis 7 päeva lamada.
Nii et nüüd ma siis passin niisama jalad (jalg) taeva poole ja jõudu mööda karklen viiendale korrusele ja tagasi. Koeraga pole just lihtne jalutamas käia.
Nagu Olkas ütles, et ise oled loll, et tossusid jalga ei pannud. Ei pannud jah, püüdsin olla ekstra-ekstra ettevaatlik ja vaatasin koguaeg, kuhu astun. Novat ja nüüd siis olen invaliid. See ei ole see, mida ma tellisin!

No comments: