Blond läheb autoteenindusse, viskab võtmed letile ja ütleb, et tere, ma tõin teile auto parandada. Ja et eile pikalt telefonis sai räägitud sellest, mis tal viga on. Hooldusnõunik otsib arvutist, küsib autonumbrit, uurib tehnikult, kas tema leppis kokku ning pomiseb siis uskumatult, et sellist hooldust pole mitte kuskile kirja pandud. Blond on ka nõutu ja ütleb, et aga talle ju tuli isegi sms telefonile kinnituseks hoolduse kohta. Võtab telefoni välja ja hakkab tsiteerima: Tuletame meelde, et Teil on sõiduki teenindusaeg 06.11 (täna on ju ikka 06.11?) kell 12.30 (kellaaeg on õige?) Fakto auto hoolduskeskuses. OOOOOOOPSSSSS! Blond oli nimelt eksinud autoteenindusega.
Blondi kaitseks olgu öeldud, et teenindusaja pani kinni keegi teine, kes unustas mainida, et see ei ole tavapärane autoteenindus, kus blond seni käima on harjunud.
No comments:
Post a Comment