4.9.08

Vabandage, kas ma tunnen Teid?

D says: tsau
D says: kle kas sa tead kuidas me suhtlema hakkasime?
D says: või miks
A says: hei
A says: heh, hmmm, hmm
A says: kunagi kiviajal rate kaudu äkki?
D says: arvan ka
D says: aga kas sa teadsid et me oleme üksteist näinud?
A says: ei, oleme või?
D says: ähäh
D says: naljakas lugu
D says: eile käisin vennal külas
D says: mu vend on Madis
D says: vaata orkutis
A says: hmm, kohe
D says: oled lausa ööbinud nö. mu juures
D says: noh mitte minu voodis
A says: nii, olen orkutis, mis ma nüüd siit vaatan?
D says: oma sõprades
A says: kuule, ma ei tunne ühtegi sellist
D says: emmm
A says: ja pole mu sõprades ka
D says: siis ma panen mööda vist vähe

Hehehhehee, nii naljakas, kui sind peetakse kellekski teiseks.
Mul oli pool päeva nägu nalja täis.

No comments: