20.9.08

Tamme talu ürdiaed

Mul on uus sõltuvus. Sõltuvuse on põjustanud Pärnumaal Audru vallas asuva Tamme aiandustalu pisikesed moosipurgid.
Vaarikamoos piparmündiga ja maasikamoos piparmündia viivad lihtsalt keele alla. Ma ei suuda uskuda, kuidas saab üks moos nii hea olla, sest ma pole muidu eriline moosilõug. Just sõin Põltsamaa ricottat eelnimetatud moosiga. Kirjeldamatult hea!
Ja siis on neil veel kolmas toode: kukeseened ürtidega, kus mu kollased lemmikud on sisse tehtud kahe rohelise lemmiku, basiiliku ja pepperoniga.
Häda on selles, et kõik kolm on saadaval vaid väikestes purkides ja osta saab neid ainult laatadelt (ma sain Haapsalu Valgedaami päevadelt ja Vabaõhumuuseumi leivakõrvase laadalt). Kui ma viimati küsisin, et kas nad mulle suurespurgis ei taha anda, siis perenaine muheles ja ütles, et see ongi talugurmee, et peabki pisikestes kogustes olema. Tegelikult väga tore ja armas, sest mulle meeldib igasugust talugurmeed ja inimeste omaalgatust toetada. Järgmisel korral ostan 10 purki.

No comments: