18.8.08

%¤&&?!##¤”#¤%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

%¤&&?!##¤”#¤%!!!!!
%¤&&?!##¤”#¤%!!!!!!!
%¤&&?!##¤”#¤%!!!!

Jah! See oli minu umbes 10 päeva vana auto, mis täna hommikul katki läks.
Istusin sisse, turvavöö peale, süüde sisse, käsipidur maha, tagurpidi käik sisse ja "KRRKKRKKRKKRKRKKKRKRKKRR". Ja siis ütles auto tuhat veateadet ja kõike muud ning rohkem enam ei käivitunud. Kui süüte sisse paned, teeb ainult zzzzzzzzzz. Käigud sisse ei lähe, käima ei lähe, kuskile ei lähe. Isegi lükata ei saa. ega tõmmata.
No hakka või nutma.
24 h teenindus meil ei ole (jaajaaa, ei ole vaja siin kohal targutada, et ise sa tahtsid Fiatti!) ja kell 8 hommikul ei võta telefonitoru vastu ükski hooldusmees, kes (vaimusilmas ettekujutades) võiks olla juba esmaspäeva hommikul igavusest enneaegu tööle tulnud, silmad täis indu inimeste probleemide kallale asuda.
Mis seal ikka, tulin siis teisi transpordivõimalusi kasutades tööle.
8.30 ei olnud ka veel keegi usin tehnik varem tööle tulnud. Läksin Faktoauto veebilehelt kontrollima nende lahtioleku aegasid ja lugesin veel hoolduse kohta:
"Fakto Auto Mustamäe keskus on alates 01. juulist 2008 põhjalikus remondis. Mustamäe keskuse autoteeninduse töö pole remonditõttu häiritud - teostame nii hooldus- kui remonditöid. Töötavad kõik hooldenõunikud, samuti ka varuosademüük."
Kell 9 ei võtnud endiselt keeegi toru.
Samuti mitte 9.10.
Mina muutun muudkui tigedamaks ja helistan oma müügimehele. Tema, et oi, aga helista teenindusse. Mina vastu, et seal ei võta keegi telefoni. Tema, et ju neid siis moment ei ole laua taga.
Kell 9.30 ei võta ikka ükski hooldusnumber telefoni vastu. Helistan üldnumbrile, pärast pikka ootamist see vastab.
Mina: soovin rääkida hooldusega.
Pahur meesterahvas: helistage hooldusnumbrile.
Mina: ma olen seda juba viimased pool tundi teinud, aga ei vasta.
Pahur: oodake siis, ma otsin nad üles.
No ja nüüd tuleb kulminatsioon. Hooldusnõunik Meelis teatab, et ta ei saa mind kahjuks aidata, sest nad on 2 nädalat suletud. 1. septembril võite auto siia tuua, siis oleme taas lahti.
Mina: %¤&&?!##¤”#¤%!
Hooldusmees: aga ma soovitan teil pöörduda Auserauto poole, nemad kindlasti aitavad.

Helistan Auserisse. Räägin 3 lauset ja rõõmsameelne hooldusnõunik Rain teatab: tellime puksiiri ja toome auto meile. Mul jäid isegi sõnad kurku kinni, sest ma poleks oodanud sellist kiiret reaktsiooni. 5 minuti pärast helistati tagasi, et veelkord kokku leppida.

Helistasin puksiirile.
Mina: Tere, ma pidin ühe Fiat500 pukseerimise osas kokku leppima.
Mees (üleolev): Mis autoga juhtus?
Mina: Ei lähe käima?
Mees: Kuidas ei lähe käima? Mis ta teeb?
Mina: No midagi ei tee, käima ei lähe ja kõik?
Mees: No mis ta teile ütleb?
Mina (mõttes): %¤&&?!##¤”#¤%! Ma helistasin puksiirabisse mitte nõuande liinile "Räägime sellest, miks mu auto ei käivitu".

Nojah, vaatab siis, mis edasi saab, aga põhimõtteliselt ikkagi %¤&&?!##¤”#¤%!!!!
Nagu ütles Kata elatanud muigegea: "Tere tulemast autoomanike sekka!"

No comments: