13.8.08

Auto-koordinatsioon

Uskumatu, kuidas mõned asjad vajavad ikka harjumist. Mul on tekkinud auto-koordinatsiooni probleemid.
Pargin auto, käsipidur peale, võti välja, käekotist majavõtmed kätte, autovõti kotti, astun välja ja jään juhmilt mõtlema: oot, auto on ju vaja veel lukku ka panna.
Pühapäeval läksin emaga poodi ja unustasin käekoti koos rahakoti ja lubade/dokumentide ja telefoniga Lotale terassi peale. Avastasin alles siis, kui Ülemiste keskuses hakkasime autost väljuma.
Siis hakkasin hommikul tööle tulema, pakin ilusti kõik asjad käekotti - telefon, isegi laadija, rahakott, dokumendid ning astun uksest välja. All ukse juures meenub - aaa, autovõtmed oleks ju ka pidanud kaasa võtma.
Naljakas lugu, sest tegelikult olen ma kontrollifriik, kes alati läbi mõtleb, kas kõik vajalikud asjad on kaasa võetud. Ma võtan majavõtmed kotis välja juba 100 m enne ukseni jõudmist, mitte ei kohmite ukse all. ma hoian kõiki asju alati kindlas kohas, et ma tean, kus need on. Ja ma pole iialgi rahakotti või mingeid muid asju kuhugi unustanud. Ju siis see paar lisaliigutust on tavapärased rituaalid pisut sassi ajanud!

No comments: