5.7.08

Ramada Hotel Berlin Mitte

Ma otsustassin, et hakkaks kirja panema ka kogemusi hotellidest, kus ma peatun. Nagu professionaalse kretinismi huvideds. Tegelikult oleks seda pidanud muidugi juba ammu tegema, et täit ülevaadet saada, aga parem nüüd, kui mitte kunagi.

Niisiis, Ramada ketti kuuluv hotell Berliini Mitte linnajaos.
Ma pole varem üheski Ramadas peatunud. Tegemist on suhteliselt kalli ketiga, 4 tärni ja kuulub Wyndhami hotellide gruppi. Tubade letihinnad algavad 155 eurost.
Asukoht keskpärane, metroojaam küll lähedal, jalutuskäik keskusse võtab aega u 15-20 minutit. Hotelli all asub supermarket, kus politsei reede õhtul mineid kalkareid minema vedas. Standard toad on keskmise suurusega, täiesti iseloomutud. Seintel päikesest pleekinud reproduktsioonid ja klaaskiudtapeet.
Toateeninduse juures häiris sügavalt asjaolu, et koristaja pidas heaks minu asju liigutada. Et kui ma panen oma kosmeetikakoti ja kreemipotsikud kraanikausilauale, siis mulle ei meeldi, et koristaja arvab heaks need vetsupoti tagusele riiulile tõsta.
Hommikusöök oli üpris rikkalik. Kuid 17 eur inimese kohta (see oli hind) siiski hästi maksta ei tahaks. Nii hea ta nüüd ka ei olnud. Sama raha eest sai üle tee restoranis mitu kilo sushit.
Ei meeldi ka see, et hotelli kodulehekülg on ainult saksakeelne.

Üldine hinnang on, et täiesti mitte midagi ütlev igav ja mõtetu hotell. Ei midagi omanäolist, ilmetu toakujundus, keskpärane asukoht. Uuesti Berliini minnes valiksin pigem midagi muud. Sobib kliendiile, kes on mingil põhjusel kiindunud Ramada brändi.

No comments: