26.5.08

Mootorsõidukijuhi koolituskursuse tunnistus

Annekreet Heinloo
Õppis alates 01. november 2007 a.
kuni 26. mai 2008 a.
Lõpetas B kategooria mootorsõidukijuhi riikliku õppekava järgse kursuse.
Eksamiprotokoll 08-160

Ei olnud lihtne.
Mitte asjadega hakkama saamisega vaid asjaajamisega.
Ma läksin 2 nädalat tagasi, kui nii teooria kui sõidueksam tehtud said, autokooli sekretariaati tunnistust välja võtma. Selgus, et ei saa, sest mul pole meditsiini koolitust tehtud. Ma tõesti ei teadnud. Mina olin aru saanud, et esmaabi koolitus on täiesti eraldiseisev üritus, mis käib mul muude asjade juurde.
Eile käisin siis emaabi koolitusel ära, väga huvitav oli.
Täna läksin autokooli kindla veendumusega, et mul on kõik asjad korras ja saan oma paberi kätte. Ei olnud korras. Nad väitsid, et mu eelmised eksamid on aegunud.
Natuke tüütu,. Kui sekretär eelmine kord mu pabereid vaatas ja ma ütlesin talle, millal ma lähen esmaabi kursusele, miks ta ei oleks võinud siis ette hoiatada ja selgitada, et eksamid kehtivad 30 päeva? Blaa-blaa. Igal juhul, tegin siis teooria osa täna uuesti, ilma igasuguse ettevalmistuseta. Natuke vigu tuli, aga kõik olid mootorratta ja tehnilised küsimused, nii et otsustati, et saan asjad lõpuni.
Absoluutselt tore. Aga lihtsalt kuidagi väga konarlik on olnud nendega see asja-ajamine, see on tüütu. Ootaks rohkem avatust ja rohkem infot. Ma mõtlesin, et ma kirjutan neile selle kohta konstruktiivse tagasiside, lihtsalt minu tähelepanekutega.
Ja kiitusega, et muidu on minu arvates olnud absoluutselt väga hea autokool ja ma kindlasti soovitan seda teistelegi.
Vähemalt on nüüd korras see osa.
Edasi viib tee ARK-i.

No comments: