12.3.08

11. sõidutund

Käisin peale tööd 2 tundi autoga mööda Tallinna sõitmas. Lõpuks väsitas ikka ära küll. Muidu pole väga viga, kuigi mõned asjad tulevad natuke raskemalt kui teised. Näiteks kõige toimuva tähele panemine. Näiteks, see, kui keerad Kadaka Selveri juures oleval ristmikul Nõmme Keskuse poole paremast reast, siis seda märgata, et parem rida suubub varsti ära (teekattele on märgistatud nooled) ja peaks vasakule hoidma. No ei tule selle peale, noh! Või et kui sõidad Kristiine keskuse juures üle selle suure ristmikku Kotka tänava poole, kus tuleb väike jõnks sisse teha, et siis peab veel suunda näitama. Ma ise arvasin, et see on nagu otse sõit, aga võta näpust!
Eriti tore on veel see, kui 5.korruselise maja ees parkimisplatsil pead esmakordselt elus harjutama reaalsete autode vahele külgboksi tagurdamist. Ja kui need autod on veel üpris uhked ja kallid... Mul oli koguaeg tunne, et kohe tuleb omanik köögiakna peale, hakkab röökima, tormab välja ja ... Nojah. Ma olin peegli järgi kindel, et ma kohe kohe tagurdan otsa taga seisvale BMW-le, aga õpetaja muudkui targutab: veel natuke, veel natuke. Ja kui ma siis lõpuks autost välja läksin, oli veel ruumi ligi meetri jagu.

Autorindelt on muidu uudiseid veelgi.
Ma sain LÕPUKS, LÕPUKS Fakto Autost hinnapakkumise Fiat500-le.
Erutav! Eks paistab, mis saama hakkab.

No comments: