2.11.07

5000.- lugu

Uskumatud lood ilmuvad vahel ajakirjanduse vahendusel.

Lipstok elaks ka 5000-kroonise palgaga ära
Eesti Päevaleht, 24. oktoober 2007

Praegu rohkem kui 100 000 krooni kuus teeniv Eesti Panga president Andres Lipstok elaks enda sõnul ära ka 5000-kroonise brutokuupalgaga.

“Elaksin muidugi,” tõdes ta Eesti Päevalehele antud online-intervjuus. “Väga paljud Eesti inimesed suudavad ka 5000 (krooniga — toim.) hakkama saada.”


Ojuland elaks 5000 krooniga kuus ära SL Õhtuleht, 30. oktoober 2007

Praegu enam kui 70 000 krooni kuus teeniv riigikogu asespiiker Kristiina Ojuland kinnitas, et suudab kuus toime tulla 5000-kroonise palgaga.

“Riigikogu liikme palk on avalik, seotud Eesti keskmise palgaga,” ütles Ojuland. “Pensionid on väiksemad kui 5000 krooni. Tean väga hästi, mida see tähendab. Ka minu vanemad on pensionärid, nad elavad ära.”

“Ja mina elaksin samamoodi,” lisas praegu umbes 70 000 krooni kuus teeniv Ojuland.


Unbelievable! Et avaliku elu tegelasel on võimalik sellise avaldusega esineda.
Mul oli viimati selline palk mitmeid aastaid tagasi, kui ma riigi palgal teenisin.
Ma elasin vanemate juures, mul ei olnud elukohaga seotud kulutusi, mul ei olnud ülalpeetavaid ja ma maksin ise vaid oma telefoniarvet.
Aga teate, kuradima raske oli ikka hakkama saada!
Ja mida tunnevad veel need, kelle jaoks see ongi kogu sissetulek ning millest peab elama, kellel ei ole rikast meest ega garderoobitäit ilusaid asju.

Mul pole enam isegi kahju, et Ojuland tantsusaatest välja kukkus.

No comments: