3.9.07

Uut moodi marketing

Ma tean, et tänapäeval käivad paljud asjad uut moodi.
Et õigekiri pole enam tähtis ning viisakusavaldused kuuluvad kiviaega.
Ilmselt kuulun sinna ka mina, sest kui saadetakse selline e-kiri, siis see tekitab minus pigem põlastust kui tungi tormata toredat nänni tellima.

---
Mina olen 'Mari reklaamikinke pakkuvast firmast'. Rääkisin mõni minut tagasi ühe hästi toreda naisterahvaga, Kairi oli vist nimi. Tema soovitas mul Teile kirjutada teemal reklaamkingitused.

Otseselt mingit lahedat pakkumist ei oska ma Teile hetkel teha, kuna ei tea, mis Teile täpsemalt huvipakuks. Sellepärast kutsun Teid endale külla:) Asume Jüri tn 10.
Kontoris on päris palju igasugust toredat nänni ja veel need suured kataloogide hunnikud! Koos leiaksime supper lahendusi.

Aga kui parasajagu pole aega läbi astuda, aga juba teadmine on, mida on vaja, saan Teile ka maili teel pakkumise teha! :)
Igaljuhul oleksin suurima heameelega Teile kahe käe, kahe jala ning kogu oma mõistusega abiks:)
----

Kusjuures, see on veel kuidagi eriti irooniline - "olen teile kogu oma mõistusega abiks".
Ei. Aitäh.

No comments: