29.11.06

Artemis

Ja veel üks arvustus.

Restoran Artemis (Pikk tn 35)
Tegemist on siis ühega vähestest kreeka köögi esindajatest meie restoranimaastikul.
Võrdlemisi kitsa ja pisikese söögisaali sisekujunduses oli kasutatud kalavõrke ja kreeka kitshi, aga esmamulje jääb siiski suhteliselt hubane. Meeldis see, et igale lauale oli antud ühe Kreeka saare nimetus. Meie istusime näiteks Naxosel ja kohe kõrval asus Rhodos.
Toodi menüü, aga ma ei ütleks, et see oleks olnud kreekapäraselt paljulubav. Ma mäletan oma Kreeka reisist põhiliselt seda, et kõik restoranimenüüd oli täis taevalikke hõrgutisi, mida ma murtud lõualuu tõttu süüa ei saanud. Ja Artemise menüü kindlasti nii hõrgutav ei olnud. Kõige koledam hetk saabus koos teenindajaga. Teenindaja oli nimelt vastumeelne, umbkeelne, labane ja menüü poolest harimatu neiu, kes vastas küsimustele toidu kohta sellises eesti keeles, et 2 korda tuli üle küsida, vabandage, kuidas palun? Noh, ma olen tõesti juba nii "Shlössle" inimene küll, et kui ma lähen teenindusasutusse (antud juhul restorani), siis ma tahan, et mind teenindatakse, palun. Ja see oli üks väga hirmus teeninduskogemus, lausa piinlik hakkas. Kergeks lõunaeineks tellisime rahvuslikud Moussaka ja kreeka salati. Sest tänu teenindaja rumalusele ei suutnud lihtsalt menüüst midagi paremat välja valida. Mõlemad olid täitsa normaalse eeldatud maitsega, aga puudus ikkagi see Kreeka köögile omane "miski".
Kui ma toidu pärast veel kunagi kaaluksin tagasi minemist, siis teeninduse pärast kindlasti mitte. Tuleb järgmist tavernat proovida või taas Peloponnesosele põrutada!

No comments: