10.7.06

Girls, girls, girls

Et see pikk ja sündmusterohke nädalavahetus ilusti kirja panna, tuleb alustada reedest.
Nimelt, me olime Efka reedeks ikka korralikult ninapidi vedanud.
Kõik algas juba mitu nädalat tagasi, kui ma ääri-veeri Efka plaane uurima hakkasin ja siis ühel päeval talle helistasin ja rääkisin, et tulemas on üks väga hea klienditeeninduse koolitus ning, et kas ta tahaks/saaks minna. Et asi veelgi usutav saaks, kaasasime plaani ka meie personalidirektori, kes tõsise näoga teatas, et jah, Efka peaks kindlasti sellel koolitusel osalema.
Väidetavalt forwarditud koolituse infokiri oli meisterlik vale (ma peaks Oscari saama või hakkama koolitusi korraldama) ning Efkale sai lausa kamaluga kärbseid pähe aetud.
Ning kui ta siis reede õhtul kella viieks üsna tusasena (üks päev enne pulmi, kes see ikka tahab mingil koolitusel käia) hotelli Imperial vastuvõtulauda saabus ning veel tusasema näoga meesterahvas (talle tuleks ka Oscar anda) Efka keldrikorrusele juhatas, ei oodanud ees mingi koolitus vaid pesuehtne tsikkide õhtu.

Efka üllatus oli nii suur, et ma alguses kartsin, et ta on solvunud. Neid õrnahingelisi ju ei tea kunagi. Aga polnudki väga hull ning lõpuks oli meil lõbu laialt.
Pidu toimus Imperiali saunas, mis on üks hubasemaid hotellisaunasid Tallinnas. Klaasseintega õdus leiliruum, mullivann, kööginurk ja diivanid. Me kaunistasime ruumi küünalde ja viirukilõhnaga, tellisime igasugu suupisteid ja ostsime kokku ohtralt siidrit.
Ma ei oskagi kirjeldada, kuidas see alguse sai, aga lõpuks me lõkerdasime nagu hullud. Kirjutasime varem valmis terve kausitäie rohkem ja vähem napakaid küsimusi Jombe ja Efka enda kohta ning kui ta vastata ei tahtnud, siis pidi korraga pool klaasi kokteili jooma. Ning mõned rasvased küsimused jäid ikka vahele! :D Ja me tõesti naersime südamest! :D Näiteks see, kui E luges ette Sirtsu kirjutatud küsimuse - kumb on olulisem, kas kuuseokka pikkus või läbimõõt? Tegelikult oli Sirts "kuuseokka" sõna kohale noku joonistanud. Aga E, süütuke nagu ta on, luges selle kuuseokkaks. :D:D:D
Ja eks me lõpuks olime natuke purjus ikka ka. Endast ma ei tahaks rääkida, aga ütleme nii, et mul käis pea päris ringi ja üks aju pool kontrollis koguaeg, et ma sõnad hästi selgelt välja ütleksin. :P Ja saunas sai veel käidud ja vannis käidud ja maasikalõhnalisi seebimulle puhutud ning muudest tüdrukute, ja pulmade asjadest räägitud. Midagi raju me ei teinud, midagi ära ei lõhkunud ning ära läksime juba poole üheksast, aga ikkagi oli tore.

Ning kõige toredam oli see, et E ema tuli mind pulmas isiklikult tänama, et me selle ürituse korraldasime. E oli lausa nutnud kodus, et J-le tehti ja temale ei tehtagi - et sõbrannad kõik mööda maad laiali. Et see tähendas E-le väga palju ning et ta oli emale lausa suure õhinaga kirjeldanud (Efka ei kirjelda tavaliselt kunagi midagi õhinaga), kui vahva meil oli. :))))

PS. ma tegin naljaka tähelepaneku. Tüdrukute peo 6 osaleja hulgas olin ma ainuke ilma geelküünteta rott. Ega tänapäeval pole lihtne ilus olla!

No comments: