17.5.06

Düsseldorf, 2 päev

Haluu!
Siin ma siis nüüd olen. Düsseldorfi lennujaamas, gate nr B74 ja ootan oma lendu Helsingisse. Kuigi ma juba peaaegu plaanisin endale osta 16 euro eest elektroonilise sudoku puzzle, siis kasutaks natuke seda istumisaega kirjutamiseks hoopis. Sudoku võin hiljem ka osta. :P
Pärast seda, kui ma esimesel päeval oma esimesed muljed interneti kirja panin, kadus internet ära. Vähemalt minu toast. Alguses ma kahtlustain, et viga on minus või arvutis, aga hotelli lobbys töötas net vuhinal, nii et järelikult oli viga toas. See ajas mind omajagu vihale, peab tunnistama, nii et ma pole muljete ületähendamisega just vaeva näinud.

Esmaspäeva hommikul algas workshop ja ma ei jõua ära imestada sakslaste täpsusihalust. Transfeer kuulutati välja kl 7.50 (ilmselt, et välistada võimalik hilinemisprotsent), buss väljus kl 8.00, jõudis CCD-sse kl 8.10 ja ... ürituse ametlik algus oli kl 09.00, mul oli esimene kohtumine kokkulepitud 9.15. Ehk siis tühised tund aega ootamist. Mitte kedagi peale buyerite polnud kohal. Nii et ma lihtsalt igaksjuhuks imestan, et mille pärast see hea oli?
Päev läks iseenesest töökalt. Vahepeal ma olin oma plaanist täitsa maas ja jätsin mõned kohtamised vahele. 15.45-ks registreerisin end sightseeing tourile ja sellele järgnes poolteist tundi bussisõitu ekstsentrilise giidi käe all mööda Düs-i liiklusummikuid. Kahju, et kõike tuli lühidalt ainult bussiaknast vaadata. Sest hoolimata suurtest plaanidest, ma ise lõpuks linnaavastama ei jõudnudki. Aga täitsa ilus ja huvitav linn. Ja see, mis ma alguses kirjutasin, et näeb välja väga britipärane, see oli tõesti ainult selles kandis, kus hotell.

Hommikul andsin läpaka respasse seifi hoiule. Neiu kirjutas üles minu toanumbri ja nime ja sellega asi piirdus. Kui sightseeingult tagasi jõudsin ja arvutit tagasi palusin... Ütleme nii, et sellele järgnes 20 minutit segadust ja paanikat, kuna uue vahetuse töötajatel ei olnud halli aimugi, kus minu arvuti on, samuti ei leidnud nad seda ühestki kohast, kus see olla oleks võinud jne. Te muidugi saate aru, et see intsident parandas minu arvamust hotellist tunduvalt, eksole?! Ma lihtsalt ei jõua ära imestada. Lõpuks nad hakkasid hommikuse vahetuse töötajatele helistama ja lõpuks said õige inimese kätte ja see siis ütles, kust otsida ja mina sain oma varanduse kätte. Läksin sellega tuppa ja laua peale oli pandud voldik, et palun avalda oma arvamust meie hotelli kohta. Ja ma avaldasin.

Kui ebameeldivused kõrvale jätta, siis õhtu iseenesest oli meeliülendav. Sõidutati Kölni Roncalli tsirkusesse, mis tähistas seal oma 30-ndat sünniaastapäeva. Tegemist oli tõelise tsirkuse laadaplatsiga, sellisega, millest ma olen siiani vaid raamatutest lugenud (A nagu Aabel). Etendus oli ka vapustav. Ilmselt küll lühendatud versioonis (hobuseid ja muid loomi areenil ei traavinud), aga inimloomade trikid olid samuti vägevad. Seda on raske sõnades edasi anda, aga kes on ise tõelises tsirkuses käinud, see umebs teab, millest ma räägin. Etenduse lõppedes tulid kõik esinejad lavaleja Roncalli tsirkuse traditsioonide kohaselt palusid pealtvaatajad tantsule. Kuna mul oli au istuda loozhis esimeses reas, siis ma saan öelda, ka , et ma olen tsirkuseareenil tantsinud valssi Hispaania ping-pongi palli taltsutajaga. :D

No comments: