13.1.06

Faux Passe!

Vahel võivad mõned asjad päris shokeerivad olla.
Näiteks see, kui ülemus saadab sellise sisuga kirja

"Sellel nädalal on tehtud 3!!!! märkust erinevate inimeste poolt - marketing käib ringi nagu tsirkus - volangid, pitsid-satsid, paljad nabad ja karvased saapad! selliseid märkusi ma eirata ei saa ja seetõttu jääb üle NÕUDA, et E-N riietus on alates 16.01.06 äristiilis - mehed ülikonnas ja naised kostüümis. Reedeti võib käia vabamas vormis (aga siiski mitte suusadressides!) ainult siis kui teil ei ole kohtumisi ei partnerite ega klientidega. See teema ei kuulu üldse vaidlustamisele!"

Karvaseid saapaid kannan ma ainult õues ja naba mul kunagi paljas ei ole, aga must "volangidega" seelik kuulub tõesti mulle. Ja mu kampsunirevääril on pits. Siiani pidasin ma neid absoluutselt kenadeks ja viisakateks riieteks.
Naljakas, kuidas siuke asi meeleolule põntsu paneb, aga korraks ikka paneb.
Selline ahistatud tunne on. Me ju pole olnud mingid erilised hilpharakad, lihtsalt naiselikud, ilusad ja omapärased.

1 comment:

merle said...

ahistav, haige! jumalast närvi ajab. täiega kohe nohhh.