12.1.06

Are You A Black Sheep?

Sarjast Elu Väikesed Pisiasjad: good food and good company

Käisin eile õhtusöögil Bonus Inn hotelli sales manageri Johannesega.
Restorani valikuks oli Sauna tänaval asuv Kaukaasia restoran Must Lammas, sest
1) kehtib Estraveli kuldkaardisoodustus
2) saab maksta Europcardiga
3) ma olen seal käinud kunagi varem Jean-Louis Pelletani ja Varsten Wilmsiga kui me ENTK-s saatkondadega koostööd tegime
4) restorani sepisreklaami tegi kunagi Tauro

Vot ei teagi, kas hea toit teeb seltskonna heaks või hea seltskond pimestab toidu, aga mõlemad komponendid olid olemas ja kujunes väga meeldiv õhtu. Lisaks mõnusalt personaalne teenindus, sümpaatne kelner ja restorani õhkkond. Ma sõin eelroaks Magadinost, mis on üks parimaid baklazaaniroogasid, mis ma olen proovinud ja seda võiks veel teinegi kord süüa. Pearoaks sõin sütel küpsetatud loomaliha, mis polnud küll ideaalne, aga talutav. Ja magustoiduks kirsipüreed toorjuustukreemiga.
See on nagu varksi algav flirt toiduga, kui sa kõigepealt valid, mis võiks olla kõige hõrgutavam, tõmbad ninaga köögiukse vahelt immitsevat estragoni ja küüslaugu lõhna ja lobised sundimatult meeldivatest asjadest. Kui söök saabub, siis vaatad teda sellise õrna ja aplaga pilguga tundes juba väikeseid neelatusi, sest kõik näeb välja imehea. Ning esimene amps - see on nagu esimene suudlus. Ootusärev ja peadpööritav nauding.
Mulle meeldib purju jääda ilma alkoholita, lihtsalt kõikidest naudingutest kokku, mulle meeldib elev ja ülev meeleolu, mis kõikidel sellest tekib ning eriti meeldib mulle see, kuidas kalgid põhjamaa inimesed lõpuks naeratama hakkavad. Ja mulle meeldib see, kui tööl (sest see oli töö) on lõbus.

Okei, aga minu seiklused ei olnud sellega veel lõppenud. Sest peale restorani tuleb ju veel kuskile edasi minna istuma, ju nõu. No ja nii ma leidsingi ennast Firts Time in trendiinimeste kogunemiskohas, First Time in gay-bar - see on siis First Time in klubis Angel, mis asub kohe Mustalamba vastas. Päris huvitav. Sellepärast, et seal tõesti istusid rikkad, kuulsad ja trendikad Kroonika kaanelt. Ja nad istusid seal nii, nagu lihtsalt oleks kõik chill ja ei viicigi koju minna, sest siin on ju niigi hea. Seal oli Eesti kõige kuulsam seltskonnakoer (Taivo Pilleri Jack Russelli terjer) ja veel igasugu nägusid, keda nagu kuskil oleks näinud, aga kohe ei tea. Ja Baari-Madis oli, kes oli ka ääreteult sümpaatse teenindusviisiga. 50% külastajatest olid trendikad väikesed läpakad, mida nad äärmise trenditeadlikusega seal ka demonstreerisid, õhkkond oli trendikas, aga hubane. Aga ma päris täpselt ei oska öelda, kas ma tahaksin sinna teinekordki minna. Ma lihtsalt ei ole veel piisavalt trendikas. :P

Johannese kiituseks tuleb öelda sead, et müügitööd teeb ta päris hästi. Sest turism on ju emotsioonide müümine. Esiteks, saan mina ja (iga teine estravelist) kasutada Bonus Inni hotelli TASUTA, teiseks, on tema suhtlusmaneer sümpaatselt personaalne, ta on tore ja lõbus inimene jne. Ja nüüd, kui mina kui eraisik või mina kui reisikonsultant peaksin valima, millises nendest kõikidest hotellidest Vantaa lennujaama lähistel peatuda, siis ma tõenäoliselt ma valin Bonus Inni, sest mul on sellega seoses emotsioon. Teised on lihtsalt mingid hägusad partnerid meilboksist ja visiitkaartidelt.

1 comment:

merle said...

vow beib, sa jõuad nii palju kirjutada, et ma pean võtma kohe aega, et järgi lugeda:)mushh