20.7.05

Rate.ee kaudu vangi

Üks kõige haigemaid asju, mis ma kuulnud olen. Tegelikult juba teine täna. esimene oli delfi uudis, et kuskil USA-s avasta politsei zoofiilide teenindamisega tegeleva rantsho.
Aga, Ando rääkis mulle täna täiesti uskumatuna tunduva loo. Noh, et selliseid asju juhtub ainult filmis.
3330 says: ma oleks sulle hea nalja loo rääkinud aga siis ei hakka sind segama
akr says: no räägi
3330 says: lugu suht lihne: kuidas rates suheldes võib vangi sattuda
3330 says: üleeile tuli kriminaal pol mulle uksetaha kutsuti ülekuulamisele
kuna olin kunagi suhelnud ühe naisterahvaga... sinna se ka muidu jäi
3330 says: see aga oli kirjutanud avalduse, et olime kohtunud ja jne
3330 says: olin lõõnud ja röövinud teda
seega võeti mind vahi alla
3330 says: istusin 26h
siis suutsin meenutada kus sellel kuupäeval viibisin
3330 says: siis ristküsitluse käigus ütles juba, et ei olegi mind kunagi näinud
ja siis läks ise vahi alla vale süüdistuse eest
3330 says: imelikud lood. arvasin, et seda juhtub telkus ainult
akr says:
no ja mis edasi sai??? et nagu sulle öeldi sorry ja kõik?
3330 says: nüüd ma kodus
ilmselt oli ise lavastanud ja siis oli vaja patuoinast ja arvas, et rate kontojärgi ei leita üles

No comments: