23.1.10

Metro Auto: kiida veel kedagi!

Nagu ma mõni aeg tagasi kirjutasin, käisin oma väikese autoga hoolduses ja kõik oli väga kena. Kuna mu auto ajas enne vingu sisse, siis hoolduse käigus vahetati välja mingi vidin (karteri tuulutusvoolik) ja ideeliselt vinguhais lõppes. Küll aga selgus mõne päeva pärast, et ving on asendunud rämeda bensiiniauruga ning ausalt öeldes oli sõitmine päris rõve. Seetõttu viisingi Fiati uuesti Metro Auto osavate (?) käte kätte.

Niisiis, kiida veel kedagi (vaata minu eelmist Metro Auto postitust)! Need toredad aurud, mis mind kohati vaikselt tappa tahtsid, olid tingitud sellest, et õlipaagi kork oli jäänud kinni keeramata, õli loksus mootorile ja kärssas elu eest. Lisaks pööritas hooldusnõunik uskumatult silmi minu väite peale, at vabandage, aga teie enda töökoda just vahetas õli ning ma ise tõepoolest 20 kraadise pakasega oma auto kapoti all korke lahti keeramas ei käi. Hooldusnõunik teatas nimelt, et ma ise olen õli vahetamas käinud. My ass!

Ja veel, kui ma lõpuks võtmetega auto juurde läksin, nägi masin välja nagu mahajäetud iglu - klaasid paksu jääkorra all. Sisse istudes selgus, et klaasid on jääs suisa seest poolt. Käivitasin auto ja kassanäe, auto teatab, et keegi koterman (teeninduse arvates kindlasti ilmselt mina ise) on kõrvalistuja ukse paokile jätnud. Ju see pakane sealt vahelt sisse puges ja mõtles, et teeb klaasid ilusaks valgeks.

Palju rõõmu ja autoteeninduskogemusi kõigile autoomanikele!

No comments: