12.6.09

Need jalakesed lähevad Euroopasse

Umbes iga kord, kui ma suundun mõnda Tallinna rohkete kaubanduskeskuste kingapoodidest, tabab mind riiuleid vaadates kerge vihakramp. Et kessekuratvõtaks tarbib sellistes kogustes sellistes kõrgustus kontsadega strippari-kinagsid? Tikk-kontsad, plokk-kontsad (või blokk-kontsad?), platvorm tald ja platvorm-kontsad. Kuld, kard ja muud imevidinad. Ma ei näe tänaval naisi kõndimas kikkivarvul tikkude otsas, aga ometi on kingapoed just selliseid shaakal-jalanõusid täis. Mul ei ole midagi normaalsete kontsakinga vasut, ma kõnnin sellega hea meelega.

Aga ühesõnaga, et miks ma seda üldse kirjutama hakkasin - et mina iga kord mõtlen, kes see nõderpea selliseid kingasid üldse tarbib, et kaupmehed neid meeletutes kogustes sisse ostma peavad. Ja kassanäe, vastus vaatas mulle vastu viimasest Ekspressist:



Need jalakesed lähevad Euroopasse.
Sellistel kontsadel?
Sweet!

No comments: