14.2.09

Unenägude seletaja

Pärast seda, kui ma täna öösel olin järjekordselt näinud unes laevaga sõitmist, otsustasin hasartselt uurida, mida kuradit see tähendab. Ma reeglina ei mäleta oma unenägusid eriti detailselt, aga ma võin kindlalt öelda, et ma näen suhteliselt sageli unes laevaga sõitmist. Laevad on erinevad, mõnikord suured, mõnikord väiksemad, vahel lausa iibakad (veidra kujuga). Ja ma oleksin alati nendega nagu kuskil reisimas või sõitmas. Nagu ülimalt veider. Seda ei juhtu küll tihti, aga piisavalt sageli, et teema teiste unenägude seas domineeriks. Eesti keelse unenägude seletaja abil eriti mingile järeldusele kahjuks ei jõua. LAEV tähendab kodukohast lahkumist või raha. Hmmm. Aga need laevaunenäod kestavad ikka juba aasta või rohkem ning Dubaisse kolida pole mul veel plaanis ja raha ei ole nüüd ka kotiga kuskilt kaela sadanud. Laeva purjed tähendavat ohtlikku teekonda, aga purjedega laevu pole ma näinud. Ega ka madruseid, mis tähendab seletaja sõnul soovide tätumist, aga ole sellega ettevaatlik. Selle eest REISIMINE unenägudes tähendab laiskust ja looderdamist. ????? No ma ei tea, ka kuidagi absurdne, sest isegi kui ma vahel natuke laisk olen, siis sellepärast nüüd nii palju und näha? Ja eraldi on välja toodud, et reisijate nägemine tähendab reisimist. Khmm, khmm.
Parim teooria, mis ma suutsin välja mõelda nende "faktide" põhjal on see, et ma kolin peagi kusagile soojale maale elama, kus mul on nii palju raha, et ma võin olla laisk, ei pea tööl käima, ega midagi muud tegema. Sounds like a plan?

No comments: