12.9.08

Akvaaa Spaaa

Olin kaks päeva tööasjus Rakveres uues Aqva Spa-s. Küll Rakvere on toredaks linnakeseks muutunud! 5 aastat tagasi polnud seal muud, kui bussijaam linna keskväljakul, aga nüüd on väga armas, põneva arhitektuuriga "Virumaa ostupealinn", nagu nad ise end suurel plakatil nimetavad. Sest uusi ostukeskusi on Rakverre kerkinud nagu seeni sooja vihma ajal. Aqva Spa hotell oli ka igati tore koht. Kuna ma kord juba selline heatoidulemb olen, siis ma täiesti eraldi märgiks siin ära, et söögid olid Aqvas suisa suurepärased.
1) Esimeseks lõunaks saadud Vahemere bouillabaisse supp oli nii maitsev, et toob tagantjärele vaata et pisara silma. Ma mõtlen, et selle supi nimel ma oleksin nõus teinekord lõunapausil autoga Rakverre kihutama. Ideaalne kooslus lõhest, mereandidest ja juurviljadest.
2) Õhtusöögi pearoaks söödud tallefilee (Röstitud tallefilee portveinikastmega, grillitud paprika, kähara brokkoli, couscousi ja aromaatse merlot veiniželeega) oli nii pehme ja nii hõrk, et sulas suus. Kus-kus ja veinimarmelaad pehme kõrvale olid ka no nii head, et sure maha.
3) Teiseks lõunasöögiks söödud lõhe tartar (Lõhe tartar aroomika ingveri, tšilli, jääsalati ning kuldpruuni pipraleivaga) ja sealiha (Spa Cuisine mahlane seafilee röstitud Savoy kartuli ja siidise punase veini kastmega) olid jällegi suurepärased. Mulle väga meeldis marineeritud ingveri kombinatsioon lõhega, peaaegu tekkis mulje, et sööks sushit.
4) Sai ja selle peale käiv võie. Ma ei tea, kas nad küpsetavad seda saia seal ise, aga see sai oli lihtsalt jumalik. Pehme, värske, krõbe ja päikesekuivatatud tomatiite tükkidega. Väidetavalt pidi samasugust saama Rimist osta. Sinna peale käis mingi ülieluhea toorjuust. Ma kardan, et me sõime nende saiavarud otsakorrale, sest see oli lihtsalt nii hea.
5) Ega magustoidud polnud ka suu peale kukkunud. Kuum shokolaadikook ja creme brulet.
Võite ette kujutada, et kõikidel söögikordadel lakuti taldrikud praktiliselt puhtaks.

Toidud toitudeks, aga Emeraude Spaaosakonna hoolitsuste koha pealt ma nii vaimustuses küll ei ole.
1) OCÉAN DREAMS niisutav ja värskendav kehahoolitsus - 30 minutit 450.-
Seda tehti nii, et läksid viskasid laua moodi asja peale pikali. Tuli neiu ja määris sind mingi geeliga kokku. Just nimelt määris. Kreemitamine võiks olla kuidagi sensuaalsem või südamlikum, aga mina tundsin, et mind määriti. Kui määre oli peal, keerati kile sisse ja laua moodi asi tõusis üles ning keha vajus sooja vette (no mis oli selle asparaadi sees, mitte et ma märjaks sain). Ja siis hõljusid seal niisama 20 minutit. Ei mingeid veejugasid ega loksutamist, lihtsalt oled niimoodi sooja vette vajunud. Mul hakkas ausalt öeldes igav. Tegin silmad lahti ja passisin mööda tuba ringi. Natuke klaustrofoobiline tunne tekkis seal kile sisse mässituna. Siis tuli neiu tagasi, pakkis mind lahti, määris veelkord millegagi üle ning valmis ma olin. Pärast oli tegelikult küll väga mõnus tunne.
2) EMERAUDE SPA luksuslik seebivahumassaaź - 45 minutit 450.-
Keha toonust stimuleerib puhastav koorimisrituaal. Järgneb siidine seebivahumassaaž, mis paitab õrnalt teie nahka andes kohese heaolu tunde. Seejärel niisutatakse teie keha luksusliku kehaemulsiooniga.
Kirjeldus on päris kuninglik, eks? Mulle tundus esialgu ülimalt luks. Protseduur toimub soojendatud kivilaual (mis on kõva nagu kivi). Neiu määris mind üle koorimiskreemiga. Seejärel hakkas jube osa, ehk siidine seebivahumassaaz. Seebivaht oli millegipärast jääkülm. Seda pumbati välja mingist masinast, mis tegi traktori häält, nii et sõnast lõõgastus ei saanud juttu eriti olla. No ja mida sa lõõgastudki, kui sulle keset soojust sahmakas külma seebivahtu kaela kallatakse. Massaaz see igal juhul ei olnud. Isegi mitte silitamine. Nagu Tyra Banks ütleb Ameerika topmodelli saates - pilgus peab olema intensiivsust, silmad ei tohi olla tühjad, siis ma ütleks seda sama massööri käte kohta. Et kui kätes ei ole ikka seda massööri soolikat, no siis ei ole. Minu arust oli kogu see luksuslik protseduur üks igavene ebamugav lötserdamine. Külm seebivaht hulbib koos koorimiskreemi puruga su ümber, vedeled seal ebamugaval kõval laual selle pori sees, kuna on nii külm, siis pannakse sulle rätik peale, mis muutub lõpuks ebameeldivalt märjaks kaltsuks. Lõpuks peseb tädi sooja veega puhtaks. "Tõuske nüüd istuli, peseme selja ka ära". Ma ütlen veelkord, et lõõgatumisest ei saa juttugi olla. Lõpuks määritakse veel mingi emulsiooniga kokku ja siis on läbi.
Nende kreemimäärimiste juures ärritaski mind kõige rohkem see, et nendes liigutustes ei olnud mitte midagi mõnutegevat. Ma ei nautinud neid protseduure eriti, ma lihtsalt talusin neid. Eks neil ole kindlasti raske kvalifitseeritud personali saada. Kuigi kõik olid väga lahked ja sõbralikud ja toredad.
Veekeskuse osasse ma kahjuks ei jõudnudki, aga kuulu järgi pidavat see väga äge olema, suur saunakompleks ja palju erinevaid basseine. Üks oli isegi lainebassein.
Kui ma kunagi jälle Rakverre sattun, siis igal juhul teen Aqvasse asja kalasuppi sööma. Ja muidu oli ka igati asine ja hea.

No comments: