Käisin eile pärast mõneldast pausi jälle õppesõitu tegemas. Õpetaja pabistas, et ma olen kõik puha ära unustanud, aga polnud midagi nii hull. Pärast kiitis, et sain väga hästi hakkama. Välja arvatud need paar pervot kohta Tallinna liikluses.
Mul millegipärast tekib usk, et kui ma valesti sõidan, siis see ei ole mitte minu voga vaid halva märgistuse süü. Näiteks Õismae Järveotsa ringil on 4 "mõttelist" sõidurada. Ma ütleks, et ringi peal on neil suhteliselt keeruline vahet teha mõtteliselt. Ja seal samas Õismäel on veel üks koht, mille ma hoolimata õpetaja seletusest valesti sõitsin, sellepärast, et jooned ja märgid on nii arusaamatult paigutatud. Ja siis veel Hiiu raudteeülesõidu ristmik. Ma liiklen seal õigesti ainult tänu sellele, et ma olen eluaeg sealt mööda sõitnud, aga kui ma ei oleks ...
Üritasin eile juhinduda märgist ja see oli väga segadusse ajav, justkui ma peaksin sama moodi kõigile teed andma, nagu teiselt poolt tulles, aga ei pea.
Lisaks on mul uus probleem, ma ei suuda kiirust ühtlasena hoida. Selle kallal võivat ka ARK norima kukkuda. Et kui on lubatud linnakiirus 50, siis olgu 50, äärmisel juhul 49-51. Mitte rohkem või vähem. Kui on maanteel 70, siis olgu 69-71. Ma üritasin vastu vaielda, et aga ma valin kiiruse vastavalt oma võimetele (sõitsin Haaberstist välja 65-ga 70 asemel), aga selle peale ütles õpetaja, et ilm on selge, teeolud on head, ja sul pole mitte mingit õigustust 65 sõita. Ja kui on 30 või 40 märk, siis sõidad ka 30 või 40-ga. Täpselt. Sest kui sa sõidad 40 alas 35 või 30 alas 25, siis see näitab, et sa ei tea, mida sa teed. Selle peale ma ülejänud sõidu aja jõllitasin pingsalt spidomeetrit ja üritasin pingsalt täpselt 10-ndik kiirusel püsida. Oli ikka tegemist küll natuke.
No comments:
Post a Comment