22.4.08

19. kord

Käisin jälle natuke sõitmist harjutamas.
Ühtlasi sooritasin platsieksami. Selgub, et külgboksi tagurdamine on üks lihtsamaid asjasid, see tuli mul suurepäraselt välja. Palju keerulisemaks osutus minu jaoks tunnelisse tagurdamine, sättisin auto paika ja hoidsin rooli otse, aga ikka kaldus kõrvale. Üldsegi, minu arust on siin terminoloogiline vastuolu. Kuidas saab tunnelisse tagurdada, kui iga loll teab, et tunnelis on tagurdamine keelatud! ;)
Siis leidsin taas kaks harja punaseksajamise kohta. Kui tuled Tondi tänavalt ja tahad keerata vasakule Tammsaare tee pikendusele ning juhindud märkidest, siis see ei ole nii lihtne kui tundub. Õppeautona pean ma sõitma enamasti parempoolses reas, unless ei tee vasakpööret. Niisis, Tondi tänaval ütleb õpetaja, et keerame vasakule ristmikult. Vaatan mina sõiduradakohal olevaid märke ja reastun vastavalt vasakpoolsesse. Tegelt oli see vale, sest märgi peal on puudu see minor detail, et ma peaks minema mööda seda otsesõitvat rada ja ristmiku ees on märk, et see keerab ka vasakule, ainult siis parempoolses reas. See võib tunduda teile tühja virisemisena, aga mu sõiduõpetaja norib selliste asjade kallal. Mulle aga ei mahu lihtsalt hinge, kuidas ma saan märkidest juhinduda, kui märgid näitavad mulle aiateibaid?
Teine koht on siis, kui sõita Grand Hotel Tallinna juurest Tõnismäe poole (ma ei tea, mis nime alla see tänav läheb) ja keerata paremale Luise tänavale. Nimelt, on seal kohe tänavanurgal oleva posti küljes 30 märk. Kui ma tulen otse, siis jah, ma näen seda. Aga kui ma tulen paremalt, näeb seda ainult kõrvalistuja, kes kaela õieli ajab. Ja mina kui juht, kes üritab ohutult pööret sooritada ja jalakäijatele teed anda, no tõesti, SEE JÄÄB minu nägemisulatusest välja.
Aga muidu on kõik hästi.

No comments: