16.4.08

18. kord

Alustuseks - okei, palun vabandust, et ma polnud varem sellele mõelnud, et autol keeravad ainult esirattad. Seetõttu siis eelmise postituse lõpust küsimus tagurpidi parkimise kohta. Kõik ei sünni teadmisega autode ja kombainide rataste pöörlemisest, eksole.

Aga sõidust, iseenesest, lubage öelda, et ma olen jälle kunn. Sõitsin täna praktiliselt puhtalt, siin-seal õpetaja natuke parandas, aga valesti polnud midagi. Kui ma niimoodi ka eksamil suudaks sõita, siis oleks lausa lust.
Kui Tallinna liiklus oleks koguaeg selline keskmiselt rahulik, siis oleks lausa lust.
Kusjuures, autosid oli liikvel õhtu kohta ikka päris palju, aga no mitte nii paksult kui tipptundidel. Pimedasõidu tegime siis ka ära, maanteel, kaugtuledega. Läbi Keila ja Saue Pärnu maanteele ning otse koju.
Kui ma nüüd veel mõned paberid korda saan, siis lähen koolieksamile.

No comments: