5.3.08

Üheksas sõidutund

Natuke rohkem kindlust kui eelmisel korral, igaljuhul. Haabersti ring ei tundunud enam nii ähvardav. Tee oli libe, pidurdama hakkasin juba sadakond meetrit enne. Kahte kokkupõrget nägime tee peal.
Aga mul on uus kahtlus. Seda, et sõiduõpetaja vajutab oma pedaaliga gaasi juurde. Ma võtan oma jala gaasilt ära, aga selline tunne, et auto sõidab ikka edasi, mingit kiiruse vähenemist ei toimu. Või siis on mul lihtsalt luulud. :)
Ja veel see, et õpetaja vehib käega ja ütleb, et ümberreastu paremale. Kurat, kuidas ma saan ümberreastuda, kuida ta oma käega täpselt peegli ees vehib? Ma kobisesin selle peale, aga ta vist ei saanud aru või unustas ära, sest varsti tegi sama uuesti.
Tagurdamist ja boksi parkimist peaks ka veel kusagil harjutama. Käisime Paldiski mnt ääres mingil platsil, kus olid virnalaotud kummidest boksid ehitatud. Enamvähem sain hakkama, aga täpsust oleks rohkem vaja. Päris autode vahele ma küll niimoodi veel sõita ei julgeks, juudas küll.

No comments: