10.1.08

Touraine/Urban 2 postkastid

Ma sooviksin kohtuda selle inseneriga, kes kavandas minu majale paigaldatud postkastid, tootenimenga Touraine/Urban 2.
Mul on nimelt probleem. Minu arvates ei ole sellest postkastist võimalik asju kätte saada ja ma soovin, et mulle näidataks, kuidas see töötama peaks.

Tegemist on horisontaalse, üles tõstetava uksega sahtliga ning asja teeb keeruliseks võrdlemisi kitsas avaus ning postkasti avauses allservas olev kõrgem äär (näha ainult siis, kui postkasti uks on lahti).

Seetähendab, et kui postkastis on kirjad või õhukesed reklaamlehed, ei saa ma neid mugavalt kastist välja libistada, vaid pean käe sahtlisse toppima, küüned kirja taha ajama ning kuidagi välja pukseerima. Alati see esimese hetkega ei õnnestugi ning ma susserdan tükk aega, et midagi kätte saada.

Kui postkastis on paksem leht (näiteks Eesti Ekspress täna hommikul, mis kokku murtuna on päris paras tükk) ning see leht on postkasti asetatud murdekoht ees, siis tuleb postkasti toppida kõigepealt üks käsi, et leht natuke kitsamaks kokku suruda, seejärel tuleb lehe all lükata kuidagi sõrmed, küüntega paberi külge klammerduda, et saada kogu pakk üle ülalmainitud metallääre. Tihti lõppeb see rebenenud või muljuda saanud esikaanega, sest postkasti ukse konstruktsioonid on loodud selliselt, et leht võib oma pakuse tõttu sinna kinni jääda.
Lehe kätte saamine oleks mugavam, kui see postkasti pandud murdekoht eespool (siis ei takistaks laiali kiskuvad leheääred seda ühe korraga välja võtmast), aga kahjuks ei ole see võimalik postikandjale, sest lehe postitamise pilu on niivõrd väike, et ma usun, et ka postiljon vihkab neljapäevasid, kui ta peab sinna Eesti Ekspressi suruma.

Ja ma rõhutan, mul on suhteliselt väikesed käed ja pikad sõrmed.
Mida peaks tegema suure kämblaga meesterahvas?
Mida peaks tegema kangete sõrmedega vanaema?

Seega, lugupeetud insener, kui te seda hädakarjet lugema satute, palun leidke see aeg ja seletage mulle, kuidas peaks postkast efektiivselt toimima, sest võib-olla ma kasutan valesid võtteid saadetiste välja kangutamiseks.

No comments: