6.4.06

Üle pea

Täna lõid lained üle pea kokku.
Ma olen varsti peaaegu kaks nädalat üksi tööl olnud. M on puhkusel ja K oli eelmine nädal koolis ja see nädal Norras komandeeringus. Praktiliselt tähendab see seda, et ma teen kohati kolme inimese asju. Ning kuna Mare on haiguslehel ja kui Maurit ka mingil põhjusel pole (ja teda pole olnud viimastel päevadel), siis ma haldan ka ikontorit.
Kaebused tulevad uksest ja aknast. Pühap jäid 3 klienti Egiptuse lennust maha, kuna ei saanud teada muutunud lennuaaegu. N. firma nõuab hotellimajutuse eest kompensatsiooni 800 eur, kuna htl ütles neile oma rack hinnaks 2 korda väiksema kui meie edasimüüjal. UM. firma on maruvihane, et hotell väitis nagu poleks nende bookingut. Klient vihastas, ei jäänud ootama seletusi ega alternatiive ja sõitis tagasi. Nüüd nõuab kõige sh. pooleli jäänud tööreisi moraalset hüvitamist. Valestimüüdud kindlustuspoliis.
Tallink kehtestas uue annulleerimistasu, mis näib olevat kogu süsteemi peapeale keeranud. Kümned vihased telefonikõned ja meilid rk-delt, kes nõuavad, miks süsteem ei näita kütuselisa, miks automeetrid on muudetud 4,5 peale, miks availability näit valetab, miks hotellipakettide osakond vastab nii aeglaselt, miks teeninduskeskuse telefonid on kinni jne.
Kui M on ära, siis ma pean tegelema ka agendireiside taotlustega. Täna kell pool kuus tormas minu juurde ärritunud S ja nõudis, miks Novatours ei ole talle vastanud. Siis ma pean hakkama otsima, kus on tema taotlus, vaatama süsteemi, suhtlema Novaga, faksima, ajama asju, vahendama infot.
Kopenhaageni fäm - täna pidi kutse välja minema, mis tähendab, et KK helistas mulle iga 20 minuti tagant, et midagi üle küsida.
Estraveller ilmub aprilli alguses, mis tähendab, et J saadab mulle iga natukese aja tagant tekste üle kontrollida.
Kata on Stavangeris ning SAS streigib. Mis tähendab seda, et ta peab rongiga Oslosse tulema (8h sõitu), seal ööd olema ja hommikul lendab OV-ga tagasi. H teeb lennud ja A palun mul hotell leida. Central Stationi lähedusse, et hommikul airporti saaks. Scndic ei ole lepingulisi hindasid ikka veel süsteemi üles laadinud, mis tähendab seda, et ma pean esitama otsepäringu hotelli. Vastust ei tule ja ei tule. Mis tähendab, et ma pean Eesti Scandicu jalule ajama. Lõpuks selgub, et SAS on terve Oslo hotellid endale bronninud. Ja Eesti omadel õnnestub lõpuks läbirääkimiste tulemusena Byportenis üks tuba saada.
SEB helistab ja teatab, et M on lubanud neile PC teenindust ning paluks nüüd ja kohe bronnida sellised ja sellised lennud.
Homme peab KK listi minema Scandlinesi pakkumine, ma pole seda jõudnud alustadagi.
Kliendid kirjutavad seoses LP raamatutega.
Margitk-le ja Pillepi-le tegin autorendi abikoolitust. Margit oli teinud Avist ja hätta jäänud ning just samal ajal helistas lennujaamabüroo, kuhu tema klient oli voucheri järgi läinud ja siis selgus, et mingid asjad on valesti. Margit hakkas selle peale nutma. Mis on arusaadav, sest alguses tunduvad kõik sellised asjad nii hirmsad.
MEK tahab saada täpsemat infot Soome nädala pakkumiste kohta ja supplierid ootavad vastuseid, kas ma võtan nende soodukad müüki.
Efka käis incomingus vestlusel ja vaatasime veel pool tundi pulmareisi variante.
Erika tahab ka puhkusereisile minna.
Liis käib mentorluse asjadega peale.
Naba ajab jonni nagu pime kana, märkamata, et ma olen oma koorma all kühmu vajunud.
Ja kõige selle vahele helistab või kirjutab mulle iga natukese aja tagant keegi ja ütleb, kiire -kiire, pliis help, mis ma teen. Mis tähendab, et ma pean kõik käesolevad asjad pooleli jätma ja uude probleemi süvenema. Ning tavaliselt on lahenduseks "loe olemasolev info tähelepanelikult läbi, seal on kõik olemas" ja siis ma pean nendega koos seda lugema.
Ma ei virise. Ausõna.
Ma olen kaks nädalat vastu pidanud ja eile oli esimene kord, kui tundsin, et asi hakkab käest ära kiskuma. Ja täna lõid juba lained tõesti peakohal kokku.
Minu jaksamisel on ka pisut piirid ja see piir on käes.
Täna õhtuks ma olin täielikult tühjaks jooksnud.
Vähemalt on nüüd kodus jälle hea olla ja kõik mured lihtsalt pidid kirja saama, et kergem hakkaks.

No comments: